Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J88i30ř68í 54B33o55l77f

26. 9. 2013 7:23

Asi jsem divný, ale ze jmen jmenovaných autorkou článku mi není povědomé ani jedno ... :-P

1 0
možnosti
JN

to já jsem slyšel něco o Ornelle... ale abych si ji zařadil, musel jsem googlit... a stejně jsem ji nezařadil

1 0
možnosti
KT

Váš článek je překvapující. Nejdříve jsem jej nechtěl vůbec číst. Odradil mně jeho název, ale když jsem viděl jak přibývá lidí kteří si jej zobrazili, tak jsem neodolal. Článek přečetl, pohladil mne po duši, a dnes budu usínat  s pocitem nepromarněného dne. Držím Vám pěsti pro štěstí ať se Vám daří psát co nejvíce takovýchto článků. Budu číhat na Vaše nové příspěvky a těšit se na ně.

8 0
možnosti
LN

....ano.....Reality Show se odehrává všude, kam se podíváme, ale bohužel soutěžící nelze vyloučit a poslat domů s ostudou...jak vidíme i tady....;-)

11 0
možnosti
KS

Mohu se zeptat, jak pomáhá Zeman k moci komunistům? Já to nevylučuji, nicméně tuto asociaci nechápu...

3 2
možnosti
SH
LA

Duševním mrzákům je třeba dát "zábavu" a trochu je finančně podojit :-)

1 0
možnosti
LS

Slečno  vzdělání tu má skoro každý VŠ a bude mít za chvíli 60% lidí VŠ, takže  na vzdělání bych nenadávala, na kvalitu ano ,ale to není věc těch studentů  nýbrž systému , že se snižují požadavky na VŠ A  když už mají tu VŠ, tak chtějí dělat  čistou práci ne rukama, pkud možno na vedoucí pozici s  pěkným platem.

Jinak, dneska se práce shání po známých , ta dobrá práce....ono vlastně i uklízečka musí mít konexe na to aby tu práci dostala

12 0
možnosti
LK

Bohužel blog mi přijde jako plané moralizování jakých jsem již četl nespočet.

8 2
možnosti
BM

Nechval dne před shlédnutím večerních televizních pořadů.

Hezký den

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
17 0
možnosti
JN

jméno dáte? název školy?

nebo jste snad zhrzená kandidátka na místo?

3 0
možnosti
FB

Já osobně jsem rád, že tu máme komerční televize a jejich programy. Jestli se něčeho skutečně děsím, tak je to okamžiku, kdyby mělo dojít ke změně a lidé trávící čas před TV obrazovkou, konzumující tento druh zábavy o něj přijdou a vymaní se z dobrovolné "sterilizace" a začnou se rozhlížet kolem sebe a začnou dělat něco jiného a nebo, nedejbože, přemýšlet.;-)

7 6
možnosti
MP

ehhh? Co vy jste za cloveka? Bachar ve veznici? ;-D Nebo v jinem ustavu?

1 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/