Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KJP

Poprvé jsem na to narazil na "němcích" na satelitu. Vydržel jsem to snad 5 minut. Na "čechách" jsem to poté přepínal do minuty na něco jiného. Nesleduji 99% seriálů a 100% realityshow. Ani poštu pro, 1000 nesmyslných kuchařů v akci. Už jenom fakt, že si pamatujete byť jediné jméno z takového zdroje je k politování. Já osobně bych se k tomu veřejně přiznat nedokázal!

5 5
možnosti
JB

J59a59n 22B84u71r13i75a20n

25. 9. 2013 12:39

ale iDnes čtete... zajímavé

8 0
možnosti
DK

Marně přemýšlím, o čem tu je řeč...

4 4
možnosti
MM

Nápodobně, já vůbec nepochopil smysl, ač jsem se snažil. Odpověď na otázku v titulku jsem nenalezl, zbytek je takové nějaké žehrání na současnost, u kterého postrádám souvislost a níti, která by to spojovala. Nechápu tu popularitu článku, ani jeho výběr do spodní lišty. Proti autorce nic nemám, ale takových blogů jsou tu denně stoovky.

5 1
možnosti
LN

L92a75d35a 33N59o58v69a75k

25. 9. 2013 1:11

tohle se dá vyřešit tak, že se stejně jako já zbavíte televizoru a můžete se už plně věnovat hodnotným diskuzím na iDnes...R^

9 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
PN

Mě vždycky udivuje, jak každá mamina má potřebu vypsat do světa svá moudra. :-/ Tenhle článek je tak nějak o všem a při tom o ničem. Dost silně mi připomíná, že je právě "for dummies", protože v něm jaksi chybí cokoliv objevného že?

7 5
možnosti
JN

J20a89n 81N13o57v91á78k

25. 9. 2013 8:40

R^ 

V tomto jsem několikrát s mojí ženou narazil.

Už na to ale máme znamení. A já tak poznám, že nepotřebuje řešení, ale jen si postěžovat.

Přijde mi to jako ztráta času, buďto chci změnit stav věci, nebo se tím nezabývám. Nerozumím principu prázdných řečí...

4 1
možnosti
PP

vsichni si stezujou ze si vsichni stezujou ;-D tenhle clanek je neco tak typicky ceskyho az to hezky neni.

7 2
možnosti
PB

P21e43t12r 34B56r94o98ž

24. 9. 2013 22:01

Skvěle napsáno!

3 4
možnosti
BG

Jestli je tenhle paskvil nejsledovanějším pořadem, pak můžu směle říct, že tenhle národ degeneruje. Bulvární Nova a jejich zábavný pořad "Televizní noviny", VyVolení, Česko hledá někoho, Babica, čtenáři Blesku, opět nejčtenějšího deníku, což nedokážu pochopit, tohle, támhleto... Ale nic si z toho nedělejte, lidi to prostě šokuje.

29 1
možnosti
RP

Přesně tak, Vyhulení, Blbicovo blinkání a vše tomu podobné, důkladně prošpikované reklamními bloky nejlepší cesta k Dr. Chocholouškovi. Znám lepší pořad - na chalupě, bez lidí nejlépe, klid, zeleň a hlavně režisérem jsem sám a blbnu pomaleji.:-)

0 0
možnosti
JM

J42a59n 27M64a31t41ú90š

24. 9. 2013 21:38

No já bych jen doplnil, velká škoda je, přerušovat reklamní vysílání nějakým filmem.

4 0
možnosti
TB

Ještě bych ráda vysvětlila, že tento článek není o Vyvolených a realityshow v televizi - to je jen příměr - použito jako metafora - že dřív nás možná zarazila hloupost mediálních hvězdiček v TV a těchto pořadech na to  zaměřených, ale dneska je to běžně vidět mimo realityshow - všude kolem - hlavně v politice, kde je to o dost vážnější, než v nějaké nezajímavé vile.

15 0
možnosti
JN

J29a11n 31N31o73v85á12k

25. 9. 2013 8:30

Je to jen volbou médií které volíte.

... můžete dát prosím konkrétní případ z politiky? Díky.

0 1
možnosti
Foto

Pěkný článek. Jen u těch obětí bych vzhledem ke stavbě věty viděl spíš ypsilony. Ovšem poznámka pouze v souvislosti s vysokou profesionalitou příspěvku... :-)

3 1
možnosti
TB

děkuji moc za poznámku, větu jsem upravila, aby íčka dávala smysl, moc děkuji

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/