Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MF

čekat od VV dobré podívání je jako hledat v párku maso!

12 0
možnosti
Foto

a je to....dobře napsané.:-)

4 0
možnosti
KS

Někdy se dočteme, "neuhlídala svůj klín".....člověk by myslel, že neuvidí kdoví co a přitom fotograf zaznamenal kousíček spodního prádla, v reálném životě se nad něčem takovém člověk ani nepozastaví. Bulvár z toho udělá titulek a čtení na 5 minut8-o

6 0
možnosti
JN

J95a79n 46N44o48v20á28k

24. 9. 2013 18:16

Bože, tady je hlupáků. Hlupáků a hlupáků.

Pasuje na vás jeden vtip:

Přijde chlap do baru, objedná si Tuzemák, napije se, vyprskne to a říká: "Tohle není JimBeam".

Čekáte kvalitu, přitom si sami vybíráte póvl.

Proč hledáte kvalitu v programech, které jsou evidentně blaf?! Je jen a jen Vaše chyba, že znáte Ornelu a její matku, nikoho jiného!!!

7 7
možnosti
Foto

váš pozitivní přístup k životu na mě mocně dýchl....až srdce zaplesalo;-D

14 1
možnosti
ŠS

A kdo se diví? Vzdělávací systém je tak zmršený a parverzní, že produkuje tyhle rádobystars jako na běžícím pásu. Když příjde člověk na kteroukoliv školu jen se svým samovzděláním..aby ukázal světu opravdové idioty, najde je před katedrou i za katedrou daleko častěji. Mimochodem ten opěvovaný Západ může za největší hosp. krizi v dějinách civilzace. A bude moci i za tu, která ji předčí za nějaký čas. Obávám se, že to už nějací Vykokotění zajímat nikoho nebudou.;-D

2 1
možnosti
ČP

To je ve vašich novinách přípustné si dělat osobní reklamu ? Viz váš odkaz ve vašem profilu .

0 3
možnosti
EF

Díky za tento skvělý blog, který je mi také povzbuzením, že v současné šílené společnosti není člověk, vyznávající určité hodnoty, se svými názory zas tak osamocen.

3 1
možnosti
ČP

Ale to je přece známá věc . Vy jste to jen vystavila na blog protože jste jeho administrátor . BTW i vy tuto mediální "kvalitu" vytváŕíte a vytvářela jste . Kvalita české žurnalistiky je tristní . Trpíte schyzofrenií , protože kritizujete něco, čehož se sama součástí. . Omlouvá vás jen to , že zřejmě máte hypotéku .

1 4
možnosti

Já se obávám toho, že tu Vyvalení být klidně můžou, hloupých je dost a dost.

5 2
možnosti
DD

Máte naprostou pravdu, Andreo! Vyvalení i vyvolení, celé zástupy.;-)R^

Kouzlo nechtěného, ale povedlo se, doufám že to berete jako přátelský šťouchanec.:-)

1 1
možnosti
MH

Já snad jen toto: Dneska dost dobrý. Mluvíte mi tím z dušeR^

6 2
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/