Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KN

K11a66r86e44l 60N89o79v29a65k

24. 9. 2013 12:34

Ohledně médií po roce 89... V té době média pracovala pro stát. Dneska musí média život svého majitele a díky tomu se mění i "jídelní lístek".

1 1
možnosti
ČP

A na jídelníčku jsou čím dál větší blafy .

1 1
možnosti
RH

R24a28d56e92k 63H97o21r48a

24. 9. 2013 11:24

pravdu máš....R^

1 1
možnosti
IK

Tenhle marasmus ale doufám na minulý režim svádět nebudete. Po 20 letech "demokracie" by to bylo dost trapné.

5 2
možnosti
HK

H44o62n40z89a 92K76o93v59a49r

24. 9. 2013 10:53

Ono stačí pár minut, aby člověk zjistil, že průměrné IQ mezi soutěžícími je hluboko pod 100. Kdyby dostávali nějaké zajímavé úkoly, tak by možná byli aspoň směšní. Ale takhle je to jen trapné. Proč sledovat takové zoufalce? Na druhou stranu ... normální člověk s rozumným IQ má práci, kterou nemůže jen tak nechat a jít někam do televize, takže lepší to nejspíš nikdy nebude.

11 2
možnosti
NH

Nějak jsem nepochopila, co chtěl básník říci. Pořad vyvolení, či jací, je hrůza od samého začátku, dnes, když se nevyhnu upoutávce v televizi, nebo si něco z nudy přečtu na internetu, tak mě jímá hrůza. Televizní štáb jen atmosféru zhušťuje... Evidentně labilní, jedinci nemohou obstát, tu se počůrají, tu se po sobě plazí ve sprše, neustále probírají sexuální orientaci..... No a pak nám televize cpou různé pořady jako surerstar či jiné, soutěžící tam leckdy nevybíravě komentují různí vyžilí Marešové a spol... Takže lidé, co se na to dívají a je jich dost, se nakonec utvrdí v přesvědčení, že čím větší hulvát, nervák, řvoun, násilník a dobytek, tím líp... Nevolám po regulaci, ale ty různé ordinace, gymply atp. je jen to samé, na oblbování lidí, chudák Dietl se musí v hrobě obracet...

9 2
možnosti
VP

bohužel madam ono to funguje a sledovanost jde až k 800 000 ..

0 1
možnosti
LN

L89u24m28i23r 41N76o85v61a80k

24. 9. 2013 10:07

Co funguje? Že se televize podílejí na dementnění národa? Ano to funguje, člověk je od přírody tvor líný a pohodlný, obzvláště pak potomoci komunistů, kterým se 40 let servírovalo vše - od práce přes volbu koupených potravin (byl jeden druh, žádný výběr). Ale normální člověk si TV nepustí. Na druhou stranu jsem začal opět číst a studuju třetí jazyk - jinak nudu nezabiju... Na TV se stydím dívat přesně z důvodů, které uvádí autorka - z tupců jsou uznávané celebrity...

8 0
možnosti
JN

J30a44n 19N96o92v50á97k

24. 9. 2013 9:13

Dříve bylo všechno lepší - nebolela kolena, ani záda. Běhalo se za holkama. Pivo stálo půlku. ...Samozřejmě ironie. 

... Nemůžu jinak, jste hloupá a naivní.

Člověk je takový, co zná a v jakém kolektivu se pohybuje.

Vašim kolektivem je evidentně přesně to, čím sama opovrhujete, Ornela a spol.

Nikdy nebylo více na výběr. Prostě jen lépe vybírejte.

7 9
možnosti
Foto

P26a20v64e16l 63A96d17a63m

24. 9. 2013 8:38

Zdravím autorku !

Zcela náhodou jsem našel tento blog a jsem šťastný,

že jsem po dlouhé době narazil na zdravé a příjemné názory.

Přidávám si mezi oblíbené a budu blog i činnost autorky sledovat ;-)

Ještě jedou díky moc  :-)  R^

5 2
možnosti
MS

Děláte blondýnám medvědí službu, protože to máte v hlavě až moc dobře srovnané. :-) Velmi dobře napsáno. Věta "Hlupáci většinou spíše mlčeli, měli respekt před moudřejšími, kteří měli co říct. Do televize se necpal každý a před kamerou spíše utíkal." by se měla tesat do kamene. R^ R^

18 1
možnosti
JN

J77a22n 88N51o14v44á88k

24. 9. 2013 9:14

Já v televizi dlouho hlupáka neviděl. 

Jaké pořady máte na mysli?

0 6
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/