Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Do Špindlu nejezdím. Jeseníky mám blíž. Je tady nová sedačková lanovka a párek v rohlíku za 35 korun.  Jsem pro. R^ (Ale proč to zase nejde pořádně - většinou jde o ten nejlevnější párek šikoro daleko a navíc párek je skoro bez masa a rohlík tvrdý jak šutr). Na Kazmarce sice není sedačka, zato rychlé občerstvení chutná a zahřeje za lidové ceny.

0 0
možnosti
Foto

paní Adminko, přečetl jsem si "pozorně" váš pobuřující článek Špindl...a dodatek k mužům na vašem profilu, že máte ráda chytré muže. Suma sumárum. Minulý rok se na českých horách vydělaly tuny českých a jiných korunek a nyní díky počasí prodělávají..byznys. Našinec podnikatel - se za roky demokracie a nastavení podnikání poučil v ČR. Vidí, slyší, že kdo krade milióny PENĚZ a převede na příbuzné majetky (jojo české zákony a díry v nich!!!!!) není trestán, a tak podle návodu KRADU I ONi- podnikatelé na horách, BEZ SKRUPULÍ a kdyby jste úhel pohledu sklonila i do nížin, třeba na taxikaření, zjistíte velmi podobné chování a způsoby OKRÁDÁNÍ. STÁLE STEJNÁ PÍSNIČKA, KTEROU NEUSTÁLE PŘIPOMÍNAJÍ CIZÍ REKLAM. AGENTURY SVÝM OBČANŮM, před příjezdem do ČESKA! Stačí se podívat, při chůzi či jízdě autem, vlakem atp. jaké "barabizny" za milióny kč, stojí na území ČESKA. MIMOCHODEM 60 % obyvatel žije v těchto opravdu "čistých" barabiznách. Přes 80 % HDP státu tvoří střed. třída. A na závěr by jste měla vědět, že způsob okrádaní ( kvalita jídla...) a nastavení přemrštění cen provádějí agentury spolu se středisky na školní zájezdy a perlička tohoto příspěvku?! Mě jste nedokázala odpovědět na jednoduchou otázku, jste přitom admin..takže co je pro vás chytré a hloupé?

0 0
možnosti

Já mám otřesný zážitek s pobytem v hotelu Bezruč v Malenovicích. Pro nostalgické vyznavače sedmdesátek vřele doporučuji. Interiér zůstal stejný jak v časech ROHáckých rekreací, vyloženě vhodný pro natáčení seriálu Vyprávěj. V šatnách bazénu jsem se bála šlápnout na podlahu bosou nohou, "uzamykatelné" skříňky na nás padaly a další a další skvělé "vychytávky". Pravdou je, že se srovnáním se zahraničím se u nás neumí (omlouvám se výjimkám a blahopřeju jim, že v podnikání v hotelnictví nejdou "českým" krokem a držím palce). Pokud už se loď opravdu potápí, hodíme nabídku na slevové portály a slevchtiví zákazníci kupují a kupují........ Proč? Za své peníze chci přeci odpovídající kvalitu, ne?

1 0
možnosti

Bedřichov (penzion UKO), Klíny, Český Jiřetín - vyzkoušeno a s klidným svědomím můžu vřele doporučit!

0 0
možnosti

A32l75e71š 94P40r16o49k66o27p

15. 1. 2014 19:14

Ono toto totiž často na českých horách není o podnikatelských plátnech, počítání investic apod., ale o rozkradení bývalých soc-odbor chat, zdědění nemovitosti (to nemyslím špatně) atd. a čekání, že se peníze budou dále bez práce jen hrnout. Prostě tam nejezděte.

3 0
možnosti

Špindl Švindl - a co ostatní? Humus! Co třeba parkování v Harrachově - jedině placený. Najdete cenu na www? Nenajdete - taktně zamlčeno. Skibus? Zase placenej a pár spojů za den.

Rokytnice? Parking i skibusy OK. Ale ceny drželi až do úplnýho vybahnění na hlavní sezoně.

Paseky nad Jizerou? Zkuste se dovolat na "kontakty"... Prostě: Totální bída. Ceny hi-fi, služby a chování: Humus. Sory, ale než se chytnou za nos, jedině Alpy!

2 0
možnosti

Z10d73e59n26a 46K46o42č94í

15. 1. 2014 22:15

Škoda, že je letos na horách taková bída o sníh. Já jsem byla loni velice spokojená s moravskými sjezdovkami a přístupem majitelů chat i správců areálů. Letos ale prý je pořádně zasněžený jen Praděd, takže stále čekám, stále čekám ......;-(

0 0
možnosti

Jediny boj s nimi je NEJEZDETE TAM!!!!

6 0
možnosti
Foto

Přesně anonyme KUBICKU...nejezdit, já tak činím..NEJEZDÍM!

0 0
možnosti

Nesmíte pod pojmem "středisko v Krkonoších" vidět jen Špindl a spol. Je zde celá řada středisek, která si na nic nehrají, s daleko lepší poměrem cena/výkon, například Malá Úpa nebo Prkenný důl.

A proč jet raději do českých hor než utrácet pracně vydělané koruny třeba v Rakousku?

- Dá se tam jet i jen na jeden den či dopoledne.

- Dostanete se tam i bez vlastního auta či bez cestovky.

- Podpoříte domácí podnikatele a jimi zajišťovaná pracovní místa.

2 1
možnosti

Právě jsem se vrátila z víkendu ve Špindlerově mlýně, kde jsme s kolegy z firmy, pro kterou dělám PR a marketing, takzvaně „utužovali tým“. Jezdíme sem pravidelně již několik let. . . .  až letos , vám přišlo blbé utrácet firemní peníze .

6 7
možnosti

Proboha, vždyť v tom článku výslovně píše, že jí nepřijde blbé utrácet firemní peníze (ani letos) ale nejela by tam třeba s rodinou.

3 0
možnosti

Myslím, že autor článku to už nevydržel a napsat to musel jako občanskou povinnost. Já byl ve špindlu týden před Vánoci a měli jsme štěstí, že tam byl alespoň mokrý sníh, nicméně projel jsem i zavřenou černou na Medvědíně, která by po úpravě rolbou mohla být dost dobrá - škoda. Zásadní výhodu jsem viděl v nízkém počtu lyžařů, fronta se poprvé za posledních 20 let podobala standartní frontě v Rakousku..pozvolna projdete turniketem :)..Právě kvůli neskutečným frontám jsme přestali jezdit po roce 2000 do Krkonoš a raději cestujeme dál na jih. Přepočet ceny/ujetý km je někdy i desetkrát větší, než v Alpách..

4 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/