Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Naprosto vzorový způsob podnikání podle představ pravicových politiků a pravicově smyšlejících občanů...

5 30
možnosti
MK

Rekl bych prave naopak.

10 0
možnosti
JV

J94a89n 80V23o39t75a68v64a

9. 1. 2014 21:40

Přesně tak, Špindl = natažená dlaň. Jenže ve Špindlu je (aspoň pro mě) jediná slušná sjezdovka v mém normálním akčním rádiusu, tak jsem v Čechách přestal jezdit na sjezdky a jezdím jen na běžkách. Obvykle tak, že je prostě hodím na sníh před garáží... A mám pokoj.

6 0
možnosti
MP

To bych rekl, ze Cerna Hora je lepsi sesup... U nas nejlepsi... Prvni jizda brzy rano nema chybu!:-)

1 0
možnosti

Chápu Vaše rozhořčení nad cenou permanentek v případě stávajících špatných sněhových podmínek. 

Ale nechápu stížnosti na účtované ceny a poplatky v hotelu. Ceník hotelu je k dispozici na webových stránkách, případně se zeptám při rezervaci co všechno cena zahrnuje. Pokud mi to nevyhovuje, tak tam nejedu. Pokud je skutečně pravda co zmiňujete o cestování a ubytování v luxusních hotelích, tak jistě víte, že dodatečné poplatky za dodatečné služby jsou především u 4-hvězdičkových hotelů poměrně běžné a to i za internetové připojení. Jiná situace je u skutečně luxusních, 5-ti hvězdičkových hotelů, případně u některých věrnostních programů, kde jsou dodatečné služby zdarma výhodou pro věrné zákazníky ...

2 13
možnosti
PT

P50e77t23r 29T39y85č68k33a

9. 1. 2014 17:23

Na stránkách se to sice dočteš, ale kritizovat to snad můžeš i tak ne?

10 1
možnosti
IJ

No jo, líný člověk to chce mít blízko a tak pěkně platí, komu není líno, určitě tam nepojede a najde si plno jiných lepší míst...

1 0
možnosti
JV

J22a75n 25V86o86t18a30v60a

9. 1. 2014 21:44

to "lepší místo" je bohužel subjektivní pojem. a já mám bohužel nejradši černou ve Sv. Petru. Ale už tam taky nejezdím...

0 1
možnosti
MS

Na Špindl kálím. Asi 10 km máme sjezdovku s vlekem, za pár korun. Mladí přijedou, půjčí si lyže a mají celý víkend vystaráno.;-D

1 0
možnosti

Vypadá to na zuřivé lyžaře....

0 0
možnosti
JK

Tento článek pouze škodí městu Špindlerův Mlýn a všem místním poctivým podnikatelům, kterých zde není málo. Všude na světě jsou podnikatelé soudní a poctiví a ti druzí. Pokud někomu vadí přístup Skiareálu Špindlerův Mlýn, prosím, směřujte vaše stížnosti nebo náměty přímo tam. 

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10401441361-bezkotoulky/

3 4
možnosti
JJ

Škodí jen tak, že Vám tam přestanou jezdit lidé, kteří čtou jen nadpisy a věří blogům. ;-D

3 0
možnosti
FM

Tak to možná raději člověk podpoří českého operátora a koupí si internet v mobilu za 500 na celý měsíc, všechno je to zlodějina.

1 0
možnosti
Foto

Prinosne,mohu potvrdit,dekuji...

1 0
možnosti
Foto

R^R^. Krásně napsaný a Špindl beru jako švindl.:-) Díky TerezoR^.V

9 1
možnosti
MH

No myslím, že když tam do toho Spindlu jezdí naše celebrity se veselit, tak to tam přece musí být vynikající a ostatní necelebrity mohou být rádi/y že se tam taky mohou ukázat. Co by jiní za to dali, ne? Podívejte se, taková Andrea Verešová je tam každý rok a nestěžuje si!

7 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/