Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB

Nekupovat, necist a hlasite odsuzovat lidi, co cini opak. To by v delsim horizontu mohlo mit nejaky hmatatelny efekt.

5 1
možnosti
Foto

souhlas....čumět do nulváru je pro ně jako h... na botěR^;-)

2 1
možnosti
MB

Slovní spojení hranice bulváru je stejně utopické jako spojení sociální demokracie.

1 1
možnosti
PK

negativní emoce jsou nejsilnější, proto jsou i negativně psané titulky nejčtenější - nejvíce zaujmou pozornost.. že to šíří ve společnosti negativní nálady a generuje to spoustu ustrašených a nespokojených lidí, to už je jen další nepříjemný vedlejší efekt.. za článek karmaR^

0 2
možnosti
KT

ano. ale to by musela být nastavena hranice, za kterou už nelze jít a tresty, nejlépe peněžité a vymahatel, nejlépe stát. vůbec by mi nevadilo, kdyby plátek překročivší hranici byl pokutován-třeba tak, že mu bude zakázáno měsíc vyjít. a o cenzuře ať si žvaní kdo chce, co chce. apelovat na morálku lidí vydělávajících na cizím neštěstí je zbytečné. slyší ale na křápanec po pazourách. jen by na to státní moc-tedy ten, kdo je povolil, musela mít koule.

0 2
možnosti
LJB

Pokud pise kdokoliv  a cokoliv v mezich zakona, muze  psat co chce!

Ja jsem tech zakazu zazil dost, takze jsem velice rad, ze nyni zalezi pouze na mem rozhodnuti, zda neco budu nebo nebudu cist, Tycová!

0 1
možnosti

"Jelikož jsem samozápalná nevyléčitelná moralistka s trvalou touhou po lepším světě, zase jsem se do běla rozzuřila v trafice."  Tak tohle mívám taky, potěšila jste mě, že nejsem sám :-)

3 1
možnosti
KG

Doufám, že i iDnes někdy začne přemýšlet o tom, kde končí hranice bulváru ... ;-DHrajete si tady s místními redaktůrky na to, co nejste ... nebo ještě je snad někdo, kdo si myslí, že iDnes je seriózní plátek?

2 2
možnosti
PK

iDnes je ještě stále spíše seriozní server..ale stejně jako ostatní se snaží vydělat. K tomu potřebuje zobrazit reklamu co největšímu počtu čtenářů.. takže kvalita občas pokulhává..

1 1
možnosti
JP

J57a47n 44P13á75n73e67k

11. 4. 2014 13:16

Madam, Vy mi mluvíte z duše. Navíc, když se někdy uprostřed vyšetřování najednou zpravodajové "vytasí" s naprosto odlišnými "fakty".

Proto jsem si v tomto případě ZAKÁZAL vytvářet názor. Dle kusých a polopravdivých informací... Aneb jak praví Cimrman: "Přinejhorším sprostý podezřelý..."

A na závěr: Měl bych být hrdý na to, že jsem Čech. Ale při pohledu na ranní nákupy většiny Čechů v mém okolí (rohlík, salám, cigára a Blesk, popřípadě Aha) přemýšlím, jestli tu nejsem tak nějak... špatně.

Máte mé sympatie. ;-)

11 1
možnosti
PT

A vy si po ránu kupujete co?Kaviár,šampaňské ,kubánský doutníček a Times?

,

0 3
možnosti
VF

Díky za článek. Toto považuju za naprosto přesnou formulaci:

"A je často i zábavný, vyplňuje prázdnotu těm, kteří vlastní život nemají a potřebují sledovat jiné".

Tak to bylo, tak to je....

16 1
možnosti
Foto

Prostě krasavice inteligentní... bez sebemenší stopy ironie.

1 2
možnosti
Foto

Lidi sou prostě primitivní zvířata, smiřte se s tím. A ve společnosti spoutaný konvencema si to středně blbej typ kompenzuje tím, že se občas porve v hospodě, o něco hloupější typ házením sedačkama na stadecu a totální idiot duševní masturbací nad bulvárem. Jen škoda, že ta poslední skupina je nejpočetnější. :-/

1 1
možnosti
MH

Máte to nějak divně seřazený... osobně mi méně vadí lidi, co čtou bulvár, než ti, co se mezi sebou rvou na stadionech...

3 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/