Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Že je u nás spravedlnost uplatňována různě pro různé lidi víme všichni.Jinak pro řidiče autobusu,jinak pro Janouška a jinak pro bývalé poslance.Nikdo se už tedy nepozastaví nad tím,že někoho třeba strčí do kriminálu za údajnou vraždu na podkladě názoru a pomluv typu jedna paní povídala,a pak teprv se policie rozjede do světa shánět důkazy o jeho vině,protože nemá ani věrohodný motiv ani neví jak byly oběti usmrceny.A usvědčit ho musí i kdyby byl nevinný,protože už rozhodli.Jenom čekám kdy dozná před soudem dobrovolně vinu bez jediného zaváhání a jediného přeřeknutí tak jako kdysi Horáková.Má teď dost času aby se to naučil.

1 1
možnosti
TH

Soudci soudi podle "jedna pani povidala"???8-o

0 0
možnosti
AN

Nemám ráda bulvár a proto ho ani nečtu. Ale pan Kramný si to zčásti zavinil sám, když se z Egypta neustále "vykecával" do TV, nevím jestli to byla Prima nebo Nova, a působil svými nevěrohodnými výpověďmi, které měnil, dost divně.

7 1
možnosti
Foto

Po tragedii se člověk často rozpovídá.Mozek se snaží ze sebe dostat prožitý stres.

4 0
možnosti
PN

Hmm, krásný plamenný projev. Jsem zvědavý, co tu budete psát, až ho odsoudí? Bude to opět plamenný projev, tentokrát otočený o sto osmdesát stupňů? Tipnu si, že ne.

Že jeho chování je divné, na tom se asi shodneme. Že při vraždách v rodině jsou nejčastěji vrahem nejbližší blízcí, je statisticky doložený fakt. Že ho PČR obvinila (i když po několika měsících) svědčí o tom, že na něho něco mají. Zajímavé je, že mluvil o otravě, když PČR šetří zabití el. proudem. Pokud bychom teda připustili, že to není on, kdo je teda na hotelu zabil?

Prostě je tam moc nezodpovězených otázek a na můj vkus moc zvláštností, které na pana Kramného vrhají stín podezření.

Můj osobní názor je, že to udělal. A vůbec mi nevadí, že je jako údajný vrah označován médii. Ono se totiž nakonec ukáže, že vrahem je. A pokud ne, sním svůj vlastní klobouk a rád se zde paní Boehmové omluvím. Jsem zvědavý, jestli i ona udělá to samé, pokud vrahem je.

4 8
možnosti
RF

:))) Že při vraždách v rodině jsou nejčastěji vrahem nejbližší blízcí, je statisticky doložený fakt. LOL, no to už tak bývá. Když se vraždí mimo rodinu, tak je snad zřejmé i bez statisky, že vraždil nepříbuzný.

2 0
možnosti
JM

v tomhle se asi stanovila hranice když se zastřelil skladatel Svoboda a blesk odmítl fotky poskytnuté někým od policie otisknout...to jsem byl celkem v šoku a příjemně mě překvapili (pokud nekecali :D)

1 0
možnosti
JH

Na úvod bych asi měl přiznat, že jsem o p. Kramném nečetl prakticky nic, jenom registroval okrajově zprávy v televizi. S vaším pohledem souhlasím naprosto. O právu jsem kdysi i dost psal, ale přidám jenom jeden odkaz:

http://josefhejna.blog.idnes.cz/c/160647/Mec-a-vahy.html

Právo je věda stará přes dva tisíce let a některé laické názory jsou doslova děsivé. Třeba..."A víte, ono rozhodnutí soudu vlastně není až tak důležité..." A co je důležité, pane Kroupo? Váš subjektivní soud? Samozřejmě, že spravedlnost je lidská a tedy i omylná. Takže rozhodnutí soudů spálíme na hranici a dál co? Soudce Lynch? Kde tu anarchii zastavíme? U bomb a rudých praporů? Rozhodnutí soudu je to nejvyšší, co nabízí lidská spravedlnost. Co nabízíte vy? Vraťme se k Chamurapimu: oko za oko...občas sice zařve to nepravé, ale nás mnógo...!!

11 1
možnosti
TB

Děkuji, naprostý souhlas.

2 0
možnosti
JH

Ve stejném duchu, jsem kdysi psal o Dahgrenovi. Byl jsem tvrdě vymínusován a označen za zastánce vrahů. Kde zůstal v lidech zdravý rozum, kde zůstala presumpce neviny, kde zůstala důvěra ve spravedlnost? Spíš to vidím jako novodobé hony na čarodějnice a podněcování nejnižších zvířecích pudů. Viník je znám předem, teď je o tom třeba přesvědčit i dav. Obdobné to mám s Ukrajinou, tam jsem zase za bolševika.

1 0
možnosti
PP

Lidé si ale mohou myslet a říkat co chtějí, u bulváru je to jinak, ti si musí dávat pozor na písmenka a také že dávají a presumpci nevinny musí ctít toliko soud :-P

3 1
možnosti
JM

Za minulého režimu se museli novináři naučit psát mez řádkya čtenáři se museli naučit číst mezi řádky. Dělal se tak i humor v radiu a TV,všichni to věděli kromě těch, co se to týkalo. Dnes kdo není v bulváru jako bynebyl a platí to i na netu. ještě jedna věc tady chybí a to je „noblesa chování“ já se o noblese učil na střední škole. :-)

2 0
možnosti
Foto

ano a R^K....a´t už bude rozuzlení jakékoliv, fakticky máte pravdu

3 0
možnosti
JH

J57a88n 63H17l86e71d35í52k

7. 4. 2014 16:37

jedli, pili spolu, milovali se, radovali se spolu, a přesto dva zemřeli, možná přiletěl zlý ufon, pronikl do těla obětí, a to právě když manžel a otec šel koupit běžnou minerálku. Ufon byl rychlý a zákeřný. Potvora jedna !

2 4
možnosti
TK

On ten pán ještě někoho zajímá? Já jsem asi po čtrnácti dnech přestala zprávy o něm sledovat nadobro, pač každej den přinášela média jinou informaci založenou na hypotézách a domněnkách... Zas tak zajímavej ten případ věru není, aby se o něm psalo každej den celej rok (hlavně blesk si z toho udělal kauzu století). Takže na mě to působí spíš jako odpuzovadlo a mám strach, že toho pána jednou zahlédnu i pod záchodovým prkénkem, až si půjdu ulevit...

2 0
možnosti
AN

Tak lidi to zřejmě zajímá, protože se tento případ vymyká normálnímu myšlení. Pan Kramný byl neustále se svojí rodinou, jen se vzdálil na cca ani ne  10 min. pro minerálku a najednou je jeho rodina mrtvá, nejprve otrava, ted el.proud, hm.

2 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/