Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB

Mohl bych si lacině kopnout:

http://ona.idnes.cz/psycholozka-ludmila-cirtkova-petr-kramny-ukladny-vrah-pg7-/vztahy-sex.aspx?c=A140220_171716_vztahy-sex_jup

Ale neudělám to :-))))))

Jen takový detail - presumce neviny se vztahuje jen a pouze na soud, já i vy si můžeme cokoliv myslet i o osmkrát soudně netrestaném člověku, že je vrah a zloděj.V

14 0
možnosti
MK

Mimochodem, kde se ztratil blog pana Petra Fojtíka, který tak nádherně na váš článek reagoval ? To jste ho sama zcenzurovala ? 8-o

2 0
možnosti
MK

Víte co, pište raději ty své "básně", protože těmito články o bulváru a žumpě akorát zvýrazňujete své pokrytectví. Idnes už je totiž dávno to samé, navíc k tomu ještě propaganda.

5 3
možnosti
Foto

Děkuji paní Boehmová za zajimavý článek.Konečně o případu Kramný napsáno bez emocí,nadávek a podstrkování neověřených informací.

3 1
možnosti
JH

o jakem BULVARU tu pisete? Myslite IDNES.CZ, ktera tuhle sprostotu a medialni lync prizivuje uplne stejne jako Blesk??

A kdyz jsme u toho, muze mi autorka sdelit, podle jakych kriterii si v redakci vybiraji, koho spolecensky znemozni do konce zivota.......podezrely popr. obvineny je uvedem s plnym jmenem, fotkou, adresou a detaily ze zivota a koho tohoto lynce usetri? Tohle nedelali ani komuniste, kdyz nebudu brat v potaz nepratele rezimu, tak u beznych zlocinu az do odsouzeni jen inicialy...tak jako na Slovensku, kde to kupodivu jde

13 0
možnosti
PP

R^ iDnes toho naflákal o Kramném hodně, to je fakt:

http://hledej.idnes.cz/clanky.aspx?q=kramn%FD

3 0
možnosti

Minule jeden Bloger, psal proč si myslí, že je Kramný vrah. Ano, když bude odsouzen bude mít vlastně pravdu už teď. Pokud, ale bude Kramný po soudu osvobozen, omluví se mu někdo za to co o něm dříve psali ! :-/

2 0
možnosti
Foto

Psal jsem to já, a ano, stále si myslím, že je vinen. A víte, ono rozhodnutí soudu vlastně není až tak důležité, co jen bylo případů, kdy nevinní byli odsouzeni a viníci omilostněni... Dokud nevyjde jasně na světlo, že je třeba vrah někdo jiný (třeba že jeho žena zabila dceru a pak sebe), z důvodů které jsem popsal ve svém článku jsem přesvědčený o tom, že vraždil Kramný.

2 13
možnosti
MI

S útrpným pousmáním vám musím bohužel položit pro mne zásadní otázku - je větší hyena ten, kdo vyrábí žádaný produkt, nebo ten, kdo po byť i závadném produktu, leč přesto prahne?

1 0
možnosti
MV

Bulvár tu byl a bude, páč kde je poptávka, tam je i nabídka. Přiznám se, že když se mi ten plátek tisku dostane do ruky, tak ho prolistuji. Je to žumpa, ale prodává se a to tak, že hodně. Protože každý si rád počte, že někdo je na tom ještě hůř, nebo má větší ostudu. Mimochodem, i na Idnes občas vyjde článek který patří spíše do bulváru. Zkrátka soudný člověk si to přečte zakroutí hlavou a nebere to vážně. Bohužel u nás spousta lidí bere Blesk, Šíp atd. jako seriozní noviny. Zakázat to? To asi nejde. Ale poškození se můžou bránit žalobou. Přísnější zákony, mastnější pokuty. Stačí se kouknout na Helenku Vondráčkovou, ta si z toho udělala živnost. :-/

2 0
možnosti
Foto

Ano. 

Jsem hrd, že dosud jsem nevydal za bulvár ani haléř a bohdá mi to vydrží do smrti.

22 0
možnosti
MB

Aha, a preto chodíte pod blogy Paulczynskeho, ktore su extrémnym bulvárom?

2 2
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/