Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J29a20n 49K21l78á95s54e90k

7. 4. 2014 12:46

A rozebírala jste to už někdy s těmi bývalými kolegy, co nyní pracují pro bulvár? Pokud ano, jak se k tomu vyjádřili?

2 0
možnosti
Foto

pokud by Blesk měl stát na mně, tak už dávno zkrachoval.

8 0
možnosti
Foto

Nekupovat, ignorovat!! Bohužel podle prodejnosti je Blesk na prvním místě :-P

6 0
možnosti
VA

Děkuji za tento článek a dávám karmu. o bulváru už jsem napsala romány, dokonce jsem se jednou s jedním redaktorem Blesku pohádala tak, že jsem byla odhodlána jej žalovat. Pak mi ovšem došlo, že žalovat duševního a morálního ubožáka co si masíruje ego je veskrze zbytečné. Na presumpci neviny si bulvár ze zásady nehraje a divím se, že většina redaktorů už dávno není kriminalistickými esy když vše ví lépe a dřív než policie.

Problém je v tom že pokud ten brak budou lidé číst a ještě mu věřit jak slovu božímu budeme donekonečna zahrnování jen špínou a lží!!

16 1
možnosti
PP

...ony se bulvárními, zavádějícími, hloupými atd. titulky hemží i takzvané seriózní deníky - držitele Lupy nevyjímaje -  obsahově si často s bulvárem také nezadají, s češtinou to také není slavné....  :-/

6 0
možnosti
ZB

Bez primitivního hyenismu by to nebyl takový kšeft...jsou mezi čtenáři bulváru i primitivní hyeny?

0 0
možnosti
Foto

Bulvár, není co dodat a naprostý souhlas s Vaším článkem. R^Jako vždy v této republice, musíme, i díky této žumpě, být papežštější než papež. V

6 1
možnosti
RH

Zásadní problém v chápání presumpce neviny. Představa, že člověk, který někoho zabije, je neviný, dokud soud nerozhodne jinak, je zcestná. Člověk se stane vinným tím, že něco spáchá. Presumpce neviny je prostě princip právního státu, který má zajistit vnímání člověka jako nevinného Z HLEDISKA PRÁVNÍHO a nikoli faktického. Jde o to, aby represivní systém s tím člověkem nezacházel jako s kriminálníkem. Z hlediska lidského si můžeme myslet, co chceme a když chytíme chlapa v noci u sebe doma, tak nebudeme čekat na výrok soudu a prostě ho budeme považovat za zloděje.

37 4
možnosti
Foto

No vidíte, ve skutečnosti to klidně může být manželčin milenec.

9 1
možnosti
Foto

Ze mne zhruba souhlas ve smyslu hlavní myšlenky, jinak by ovšem ani bulváru ani místnímu šerlokovi z afghá nechtěl přikazovat, zda smí nebo nesmí "kopat do mrtvol", když má okurkovou sezonu :) R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/