Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Děkuji za článek. Souhlasím, máte mou podporu.

1 6
možnosti

Nechápu, proč se dovnitř tak vehementně cpete, paní Valíková. Vám už jde paní adminka dlouhodobě naruku i tak, ne? 8-o

9 0
možnosti
KD

K18a59r17e33l 42D61r34d67a

6. 10. 2014 17:48

Očekávám omluvu redakce iDNES za Vaše jednání.

9 0
možnosti
Foto

K tomu se jednoznačně přidávám.

2 0
možnosti
VB

Dobrý den,

Vaše články mě donutily se zamyslet. Nejsem žurnalistka, alemám za to, že by chtělo trošku objektivity do všeho, co člověk píše. I do svýchnázorů. Vzít v potaz druhou stranu. Myslím, že byste nikoho neurazila,kdybyste uvedla oba dva pohledy na věc a ke každému napsala svůj názor (nebo jeto snad tak těžké, zkusit najít protiargumenty ke své vlastní práci?). ProtožeVáš článek o „Zrůdách na FB“ je podle mého názoru silně bulvární a pod úroveň.(Byla jsem poměrně zklamána, když jsem klikla na krásně znějící titulek „Zrůdyna FB“, očekávala jsem například ty zrůdy, co si hrají na někoho jiného,šikanují a tak podobně.)

Váš názor je váš názor, ale chce se zamyslet a zkusit najítcestu jak to podat tak, aby to nevyznělo tak, jak nechcete. Musím přiznat, žejsem celý článek neměla sílu dočíst. Mám ráda černý humor, nevidím to jako nicšpatného. Vidím to jako druh „umění“, které může inteligentního a zcelasociálně zdravého občana pobavit, svou absurditou. Chce se jen zamyslet.

Podle mě je občas dobré jisté věci zlehčit. Například proto,abychom se toho přestali bát. Možná se to někomu může zdát lehkomyslné azačátek nějakého radikálního smýšlení… Ale záleží na daném člověku. Vaše snahaje pěkná, oceňuji ji… Ale myslím, že jste bohužel neudeřila hřebíček nahlavičku. Snad příště. J

A na závěr drobné zamyšlení… Těžko se zlobit na dívku, kterénenávidí všechny muže, protože ji právě jeden muž znásilnil…

6 0
možnosti
JR

To je ale krásně hysterický výkřik.;-D

1 0
možnosti
IM

;-D Jeste ze tu mame ty moralni jistoty v podobe pi. Boehmove. Kazda doba si zada sveho Koniase.

3 0
možnosti
Foto

fakta: článek se moc nepovedl, výsledkem byla jen reklama pro onen facebookový "hříšný kout".

Zbytek je zbytečné chození kolem horké kaše.;-)

14 0
možnosti
LM

L93u42k45a30s 16M22u36d28r52a

5. 10. 2014 17:58

Velmi stručně Terezo - povedl se vám přesný opak toho, co jste zamýšlela. Byť žurnalistka, jako naprostý nováček a jasný amatér v marketingu a komunikaci nemáte s podobnými věcmi vůbec žádné zkušenosti, a zjevně ani ponětí o tom, jak se taková citlivá a kontroverzní témata správně komunikují - to vás sice neomlouvá, ale drobná polehčující okolnost to je. 

Pamatujte si, že z pocitu, že váš text téměř nikdo správně nepochopil, nemůžete vinit čtenáře, ale jen a pouze sama sebe. A přidám ještě jeden postřeh - dle mého jste očekávala, že se trefíte do jisté "nálady veřejnosti", svezete se na módní vlně přísné politické a humanistické korektnosti, ale výsledek byl více než tristní - jen jste zjistila obvyklý fakt, že postoje a názory lidí se od proklamací establishmentu a tzv. "slušných korektních lidí" značně liší, a vůbec je přitom nezajímají omezení nebo represe, a také jste se seznámila s "nemilým" důsledkem otevřenosti a (zatím) neutrality Internetu: 

Nejenže mají administrátoři Facebooku drtivou většinu oznámení vašeho typu úplně "na háku", ale ještě navíc lapsus, který vznikl z vašeho horlivého nadšení, už žije vlastním životem, a v nejbližší (i vzdálenější) budoucnosti nadále žít bude - bez ohledu na vaše snahy situaci jakkoliv zachránit.

Ale nevadí - mějte hlavu vzhůru. Tohle je jen další životní zkušenost, kterou buď uchopíte dobře (a posune vás dál), anebo ji uchopíte špatně (a chyby budete opakovat).

13 0
možnosti
DT

Nechápu jedno - vy tvrdíte, že chcete tu stránku zakázat. Namísto toho ale živě pokračuje, hlavně s vaším přičiněním, protože jste jí udělala obrovskou reklamu a mimo jiné ji ukázala 100 000 návštěvníkům, které by ve snu nenapadlo, že mají na internetu po podobném hnoji pátrat. 

Je to celé nějaké zvláštní. 

Ať si to každý přebere, jak umí. Já osobně moc nedám na to, co o sobě lidi sami prohlašují. Větší vypovídající hodnotu podle mě mají skutky a následky těch skutků.

19 0
možnosti
Foto

J83a59n50a 29M72a47j10o54v24á

5. 10. 2014 16:23

Taky mi to vrtá hlavou...v tom původním článku navíc jsou přímo ty "rádobyvtipné" (mně se to taky vtipné nezdá) obrázky přímo vloženy. Takže, pokud někdo neznal, už zná.

Což se mi jeví poněkud kontraproduktivní a navíc...kolotočářské.( Kéž je autorce tahle zpětná vazba námět k zamyšlení, nikoliv k hledání viníků mezi diskutujícími.)

12 1
možnosti
LN

..tohle bych přirovnal k tomu...když se šlápne do exkrementu...a následně se to ještě rozmazává....:-(

9 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/