Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jste napsala upachtěný pokus o obhájení své touhy o likvidaci facebookové stránky a teď by to ještě chtělo alespoň špetičku sebereflexe, paní Boehmová... :-/

14 0
možnosti
JH

J95a92n 46H94a64n27á26k

5. 10. 2014 11:20

Musím přiznat, že mi to trochu připadá, jako kdybych si já stěžoval, že mám doma špinavé okna.

Adminka tohoto portálu má výrazně větší šanci ovlivnit obraz diskuzí a jakési "střílení do vlastních řad" v podobě odmítání diskuze pro zjevné nedostatky zdejších diskuzí, na jejichž obraze se spolupodílí (z druhé strany) mi přijde jaksi zvláštní.

Nicméně to nemění nic na tom, že s autorkou do značné míry souhlasím a budu respektovat její přání a ve věci článku jí oslovím emailem později.

3 3
možnosti

Vaše potřeba neustále v diskusích předhazovat, koho oslovíte e-mailem, je už komická. Koho myslíte, že to zajímá? Jestli někoho chcete soukromě oslovit, tak to udělejte, ale necpěte to ostatním. Z vašich příspěvků až příliš čpí touha dělat ze sebe něco víc, než jste, prosadit, se, něco znamenat. Pověstné jsou už vaše příspěvky, kdy se jakoby mimochodem chlubíte, že budete mít schůzku na ministerstvu. ;-D Při sledování vaší činnosti mě pokaždé napadá jedna otázka, na kterou mi určitě neodpovíte. Už jste někdy skutečně pracoval?

9 0
možnosti
Foto

Já z tohoto článku cítím vekou nadřazenost a povýšenost, jinými slovy: já jsem to napsala takhle, tak to je, a kdo to nechápe, je vůl. Jenže tak to ve skutečnosti není.

Oni totiž všichni neuráží a nejsou blbci, jen mají jiný názor než slečna Boehmová. ;-)

14 0
možnosti
TB

Pro pana Kozáka,

strávila jsem mezitěmi osobami (admin plus tvrdé jádro stránky) několik dní, než jsem napsalačlánek a věci, které mi poslali a jakým způsobem na stránce i u mě na profilu „diskutovali“mě - věřte mi - opravňují k tomu, abych o nich takto mluvila. A jsem ještěvelmi mírná.

Kdybych vám mohlaposlat věci, které mně a dalším osobám poslali a posílají –  přišel byste se mi (tedy alespoň si to myslím,že by to s vámi hnulo, jste-li člověk s alespoň nejmenší znalostíhistorie a kapkou citu v těle) omluvit s květinou. 

A ano, článek bylemotivní, protože ta věc emotivní je. Ty osoby urážejí památku lidí, kteřítrpěli a přemýšlejí způsobem – my můžeme vše (nazveme to humorem) – ten, kdonás kritizuje nesmí nic (je to udavač, sprosťák, píše příliš vulgárně a měl byse stydět). To odmítám.

Byl to článek nablog, nikoliv do tištěných novin. A článek psaný pro blog je osobní výpověď,která může být klidně emotivní. Naopak je to jedna z charakteristik blogování.

Kdybych témazpracovávala jako oficiální článek (např. do tištěných novin), text by vypadalzcela jinak.

A já bráním památku rodin, které si prošly peklem koncentračních táborů nebo bylyoběťmi trestných činů.

Vím a vy to vítedobře také, pokud v sobě máte, alespoň kousek lidskosti, že týkat se "citát"vašeho zavražděného dítěte, budete první v řadě, kdo bude chtít autorovistránek dát přes pusu. Já se – věřte mi - ještě neskutečně držela zpátky.

 

Apokud stránce přibyly po mém článku fanoušci – je to jen dobře. Když někdo může přidat „lajk“ ke stránce, která měla v záhlaví„citát“ „Z mejdla Žida neuděláš“ a bavit se nad zmrzačenými nebo zavražděnýmidětmi, tak jsem ráda, že to o sobě dává dobrovolně veřejně vědět. Výpověď o němje to totiž velmi silná.

2 6
možnosti
TB

Nevím, proč při odeslání příspěvku zmizely některé mezery v textu, za to se omlouvám. Asi byl příspěvek moc dlouhý :-)

0 0
možnosti
Foto

J83a21n 67A33n58d83r17l32e

4. 10. 2014 13:11

pekne jste to shrnula... R^

zejména v one casti psane tucnym pismem, snad jen tam ještě chybi, ze Marta a Tonda nekdy ve skutecnosti byva (jeden) Vendelin, aby virtualni dav byl vic nez tri - aspoň :-P

4 5
možnosti

Hujer, metelesku blesku! ;-O

5 0
možnosti
JK

J88a40n 17K36o15z64á55k

4. 10. 2014 11:00

No...ono když někdo hned v druhém odstavci článku má toto: 

"Možná vás občas napadne, kde se skrývají náckové, když se zrovna nepromenádují městy. Kde se schovávájí ta procenta voličů, která kdysi volila Sládkovce. Kde se zkrátka schovává odpad společnosti, rasisti, antisemité a jiní, nad jejichž výplody si člověk většinou odplivne. A doufá, že se snad přeslechl… Chcete vědět, jak ventilují svůj ubohý nenávistný svět? A jaké obezličky našli (tedy aspoň oni si myslí, že našli), aby se na ně nemohlo?" 

...tak se pak nemůže divit, že to na internetu schytá. To je jako dát někomu pěstí do zubů v hospodě a pak se divit, že dostal nakládačku. 

A pokud autorka píše, že otevřela témata, cituji, "Co všechno lze schovat pod pojem humor?

Je facebook prostředí zcela bez mantinelů? Ačkoliv facebook tvrdí a deklaruje něco jiného a nabízí nástroje, které podle mého názoru nefungují."

... tak buď nebyla při smyslech, když původní článek psala, případně teď účelově manipuluje a snaží se takříkajíc uplést z exkrementu bič. Daný článek jsem si totiž přečetl desetkrát a nikde nevidím podněty k diskusi o obecné rovině problematiky děravosti pravidel na FB, případně o hranicích humoru (kteréžto téma už je ale ze své podstaty neřešitelné, neboť obsahuje velkou míru subjektivity).

Vidím jen výron totální nenávisti vůči konkrétní stránce, a to ještě jen vůči části obsahu, vyhnípaného z hlubin dané stránky. Autorka tedy o svých záměrech otevřeně lže, a nebo se prostě a jednoduše neumí vyjádřit bez toho, aby nepodléhala přehnané emocionalitě.

Oboje je při psaní článků vážným handicapem.

16 0
možnosti
TB

Na tohle ráda vám odpovím, dáte mi e-mail - kam mohu poslat?

0 3
možnosti
RZ

Bloger ma jeste 3. moznost. Vypnout u clanku diskusi, pokud o ni nema zajem. Ale to by samozrejme nenahanelo pocty prohlidnuti clanku, kdyz by se lidi do diskuse nevraceli. A i kdyz puvodni clanek byl napsany ve stylu "Ja mam pravdu a vy bijete cernochy, tak mlcte.", prekvapilo me, ze diskuse k nemu byla pomerne klidna.

"V davu rozvášněných trollů, kteří se chtějí jen poplácat po zádech, jak protivníka dostali, zdeptali, urazili, znemožnili  – se podle mě - opravdu diskutovat nedá."

Stejne tak se neda diskutovat v davu rozvasnenych "slunickaru", kteri se chteji poplacat po zadech, jak protivnika usadili tim, ze z nej udelali rasistu,xenofoba,cynika a buhvi co jeste, jen protoze se smeje vtipum o zidech,cikanech,holokaustu,mrtvych detech atd. a ukazat svoji moralni nadrazenost tim, ze se nebudou bavit s nekym, kdo ma na cerny humor jiny nazor.  A pokud si prectete definici trollovani (Troll je v internetovém slangu účastník online diskusních fór, chatů či blogů, který zasílá záměrně provokativní, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k emotivní odezvě nebo jinak narušit normální, věcnou diskusi.) tak s trollovanim zacla autorka. Proste narazila na stranku s cernym humorem, kterych je na facebooku a internetu nepocitane. Napsala zamerne provokativni clanek (vyber screenshotu citatu, ktere se ji hodily do kramu) k citlivemu tematu (svoboda slova, cerny humor o mrtvych zidech a znasilnenych detech), urazila vsechny priznivce stranky a prestoze nemela zajem diskutovat, nechala otevrenou diskusi, aby tim vyprovokovala emotivni reakci lidi, kteri nemaji zajem cenzurovat vtipy, at jsou sebevice morbidni a nekorektni.

15 1
možnosti
Foto

To kouzelne slovo na konci nema chybu :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/