Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

R^Dobré nakousnutí problému, který je na tomto potřebném a přínosném názorovém a diskusním fóru mnohdy více či méně prezentován a nedořešen. Do toho patří i v diskusi zmíněné škatulkování, osobní napadání atd. Myslím, že hlavní náplní je tříbení názorů a popřípadě šíření informací. Bude vždy náročné hledat a najít tu přesnou hranici mezi fanatismem, různými fobiemi, žlučovými výlevy a upřímnou snahou se názorově posunout, byť na "horké" nebo kontraverzní téma.

     Do roku 2015 Vám přeji pracovní pohodu a jen ta správná rozhodnutí.

1 0
možnosti
MK

Jen taková poznámka, nevěřit dogmaticky všemu kolem holokaustu, ještě zdaleka neznamená fanaticky obdivovat nacisty. Spousta věcí už byla vyvrácená i oficiálními historiky, nehledě na to, že se stále pohybuje s čísly obětí v některých bývalých koncentračních táborech - milión sem, milión tam a pak jsou z toho jen desítky tisíc.

0 10
možnosti
TB

Nerozumí lidem, kteří chtějí 70 let po válce snižovat šílený obraz toho, co se dělo tím, že budou nějak teď zpětně přepočtávat mrtvé, když už to nelze a šířit bláboly o tom, že se vlastě nic tak šíleného nedělo????... Proč?!  Takový člověk by měl jít k lékaři, honem...

8 3
možnosti
Foto

R^;-DJo, v porodnici... tam na zlo zapomínám taky. ;-)

2 0
možnosti

...není tu bloger ten, jež by se zavděčil všem. Ne jedničku píše blogy pouze Pá Bůh, na dvojku Ladík Větvička, na trojku my ostatní ;-D Amen.

..ať se nám daří;-)R^

10 0
možnosti
ZS

Nikdy nepochopím, proč se lidi v diskusích navzájem urážejí...8-o

3 0
možnosti
TB

protože internetová komunikace je zkratkovitá - a je mnohem snazší napsat - to je blábol, ty krávo... než napsat... v tom druhém odstavci myslím, že se mýlíte, protože

5 1
možnosti
PK

P56a54v26e31l 52K75u87l56a

11. 1. 2015 16:20

A já zase nemám rád cenzory :-/

5 0
možnosti
OF

Proti Bangovi jsem nic neměl. Boehmová mi nesedí. Falešná osoba.

2 1
možnosti
OF

Dokud budete podporovat Olšera , tak můžete psát co chcete. Nevěřím vám ani slovo.

Také z Ostravy ? Na Poláky kydat hnůj dovoleno , co ? Jste falešná.RvRvRvRvRv

5 2
možnosti
TB

Nerozumím vám, co jste se právě snažil sdělit... ale to je zřejmě moje štěstí :-)

1 2
možnosti
JK

PěknéR^

Dnes jsem se na blogu vyskytoval v několika diskuzích. Ač nerad... chtěl jsem diskutovat, vyslechnout jiné názory, zamyslet se... protože dnes jsem měl chuť. Místo toho (samozřejmě za menšinový názor) urážky, škatulkování (i toho pravdoláskaře a sluníčkáře jsem se dočkal). Dokonce mi jeden mudrlant napsal, že umění zařadit druhého do škatulky je znamení vysoké inteligence (takhle slušně to nenapsal...). Jenže většinu z nás do škatulky zařadit nelze... Hlavně neztrácet svůj drahocenný čas plkáním v diskuzích (jako dnes třeba já;-D). Pěkný den

4 3
možnosti
TB

Děkuji, naprosto přesné! :-) Je to velká ztráta času.... Bohužel...

2 2
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/