Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OJ

Akce se vám povedla, to je beze sporu, gratuluju. Nicméně myslím že výrazná část byla tvořena studenty vysokých škol, kteří podpořili své rektory v jejich sporu se Zemanem. Myslím si, že na náměstí byl specifický vzorek společnosti. Herec, umělec, přísavky z neziskovek a hlavně ti studenti.. To jsou také lidi, nepopírám. Ale v ostatních profesních skupinách bude situace vypadat jinak. Což se projeví při volbách.

.

Umíte se ale sjednotit, to se vám musí přiznat.

0 3
možnosti
VH

Vy jste si dělal průzkum profesí přítomných? Nebo píšete o svých představách?

Ale - i kdyby to byli jen ti studenti - kdo začal devětaosmdesátý?

3 0
možnosti
OJ

Mně se líbí jak se "lidem" zaštiťujete v momentě, kdy jste naplnili náměstí. Ale když jde o uprchlíky, tak: "Lidem by se naslouchat nemělo, protože lid je nevzdělaný, o Islámu nic neví a podlehl populistům".

.

Když jde o EET, tak vás zase trápí co si myslí lid. Když jde o TTIP, tak už ne.

.

Vy máte ten lid jen na potvrzení toho, co si přejete prosadit. Když je to v souladu s tím co chce lid, tak se jím oháníte. Když v nesouladu, tak je lid hloupý a beztak mají ten názor jen venkovani, staří a nevzdělaní...

.

PS: Tím "VY" mám na mysli včerejší Staromák a jeho myšlenkový trust.

9 1
možnosti
TB

No, tak jste mi směle podsunul několik názorů, které nevlastním. Nebyla to moje akce - já žádné náměstí nenaplnila. Nejsem nekritická obdovovatelka "Karla" ani "Vaška" a o uprchlické "krizi" si myslím svoje. Napsala jsem, že se mají lidi zajímat o politiku a ne jen se pak divit a chodit na náměstí - volby jsou místo, kde se dá něco změnit. Na náměstí ale každý klidně chodit může - a ničemu to neškodí. Naopak - občanské vyjádření názoru je součást demokracie.

EET - mě trápí a hodně, protože někteří "voliči" se o něm dozvěděli NÁHLE - až teď, když se jich týká. A teď náhle prohlédli a Babiše by nevolili... Hm.....

6 0
možnosti
PP

Do Prahy daleko a na střední Moravě v menších městech se kavárny moc neužíví. Jedna, max.. dvě v padesátisicovém městě. Leda registrovat značku a pak doufat, že se někdo najde kdo si ji koupí nebo pronajme.

1 0
možnosti
PP

Vy co se tady oháníte jakousi pražskou kavárnou. Vysvětlíte lidem co to je? Já znám třeba Starbucks, ale pražskou kavárnu ne? To je nějaký vznikající řetezec, kde bude p.Ovčáček dělat PR managera?

3 0
možnosti
TB

:-))))))))))))) Jste mě pobavil, díky!

1 0
možnosti
TB
JM

máme to jednoduché, najděte někoho kdo bude protimigrantský a máte vyhráno. Tohle totiž pálí většinu národa

0 0
možnosti
MK

Obecně dobré, byť něco stojí za demokratickou polemiku (viz. "pražská kavárna"). Co mně v komentáři jinak poklidné demonstrace chybí, je dílo budoucí elity národa - studentů, kteří za zdejším blogerem táhli na Hrad.

Lejno už bylo zobrazeno v mnoha podobách, ale tato varianta, kdy je hlava prezidenta zabořená v jeho středu, přesáhla všechny meze slušnosti, ale i karikatury jako takové. To je ten správný projev našeho budoucího intelektuálního vedení, no máme se na co těšit.

12 5
možnosti
MS

Kdo seje vítr, sklízí bouři. Nebo taky "jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá".:-/

4 4
možnosti
Foto

Zmiňujete slušnost a hulvátství a zároveň chcete přemlouvat 3 báby a k tomu i 3 dědky. A co na Vaši výzvu říkají tito senioři? Jistě by upřednostnili program, který by jim umožňoval důstojné žití. Kavárníci však raději upřednostní investice do uprchlíků a asociálních skupin. Seniory tudíž nezbývá než přemluvit, protože pro ně již prostředky nezbývají.

11 4
možnosti
Foto

Tito senioři, i když já v 68 žádným dědkem nejsem, na takové výzvy........

4 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/