Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

L43i61b75o79r 59V63a45n43ě24k

29. 10. 2016 12:52

Nejviditelnějším přiznáním Zemanovy cesty na Východ je vyznamenání eurokomisaře a zepár vojáků ze západní fronty.

.

Jsem tomu nesmírně rád, že zdejší diskuse administrují natolik nestranné editorky/feministky, které ač nechtějí, jsou jistě i ozdobou.

5 2
možnosti
TB

Chtějí. Že by feministka nemohla chtít být hezká - je mýtus asi jako pražská kavárna :-))))))))))))) (humor, prosím...) :) A děkuji.

2 1
možnosti
DV

D34a35v11i97d 50V44l26k

29. 10. 2016 12:45

Jo já kafe sice nepiju,ale asi jsem kavárník a VámR^

8 0
možnosti
TB

děkuju! Já taky kafe nesmím :-) Ale tak si dáme vodu, no :-)

2 1
možnosti

Díky! Z takovýchto střípků se nakonec přecejen zrodí rozum našeho národa!

Nepotřebujeme nic víc než úctu k pravdě a úctu k druhému člověku. A odmítnout lži, polopravdy, trollení, hulvátství, lokajství, závist, nenávist... Pak budeme vždy volit v zájmu naší občanské společnosti! A ani ruské trollení nám neublíží!

:-)

9 3
možnosti
MK

Myslím, že neprve bychom se měli pídit po tom, jak se věci (kauza Brady) skutečně mají. Zajímavou úvahu o tom napsal např. Eric Best, doporučuji přečíst. Neříkal náhodou V.H. cosi o pravdě?

Jinak, já osobně bych při volbě radši dal přednost znalému, UPŘÍMNÉMU hulvátovi než někomu, kdo se sice chová na první pohled slušně a zdvořile, ale je schopen třeba vrazit kudlu do zad - formou např. propuštění hromady lidí, zametání korupčních skandálů, ale i nezaujmutím jasného stanoviska ke konkrétní věci apod.

2 5
možnosti

Ano, nejen Miloš, ale ani Václav II. se nevyznamenali!

1 1
možnosti
MD

Jenom jeden. Jediny. Jenom prezident. V tomto state pry podleza Rusku a Cine. A nac tedy takovy povyk?

0 2
možnosti
TB

Zatím žádný jiný prezident a nejvyšší ústavní činitelé nevydávali patolízalské prohlášení o respektu k územní celistvosti Číny, po setkání s Dalajlámou. Tak asi proto... Ještě nikdy předtím poradce prezidenta neměl na mobilu nalepenou samolepku Putina ani neslavil své narozeniny v Ruské hospodě v NY. Tak možná proto?

4 2
možnosti
Foto

Kavárnu do každé vesnice? Nelze být proti, pokud se podrobí režimu EET.

6 1
možnosti
PR

Pražská kavárna naopak existuje a pochopitelně se jí nelíbí lži a polopravdy, protože je sama produkuje..

9 5
možnosti

Karma za první (dnešní) normální blog! Blog, který se nepoložil před novým kultem osobnosti (čti nedotknutelnosti) a jeho zastánci a poukázal na to, že (snad) ještě žijeme v normální demokratické zemi, kde stále platí právo na shromažďování. Díky.

10 1
možnosti
JP

Takže pokojně a klidně napíšeme, že Zeman je pi - tcha. Je to tak roztomilé a k demokracii to nutně potřebujeme.

3 2
možnosti
TB

Ano, i projevy, se kterými nesouhlasíme jsou součástí demokracie. Včetně cedulí....

5 2
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/