Diskuse

O mojí šedé čepici s černými pruhy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ztrácím, hledám, nalézám. Pak jsem šťastná, jako Vy! R^;-)

1 0
možnosti

Skvělé dobrodružství... Jednou mi upadla náušnice na schodech v metru, byla taková hodně výrazná. Moje máme jela stejnou linkou o 2 hodiny později a našla ji zapíchlou a rotující v jezdících schodech. Přinesla ji domu a byla moje! Takhle já žiju :-)

0 0
možnosti

Tak toto vůbec neznám. Jsem přesný opak!:-)))))))

Ale palec nahoru!:-) Komu? No jasně, že čepici!:-)))

.

1 0
možnosti

Správě... čepici zdar!

1 0
možnosti
Foto

Někde mám podobnou. Není šedá, nemá černé pruhy, je podobná náturou, nikoli vzhledem. Možná to ostatně ani není čepice...

;o]

1 0
možnosti

R^ Napsáno tak, že čtenář má větší sympatie k čepici než k autorce!;-):-)

Nejsem takový ztráceč, ale zato významný. Už je to pár let, tedy více párů; měl jsem starou škodu 120. Pamětníci si mohou uvědomit, že vzadu byl menší černý spoiler a na něm jsem si při manipulaci se zavazadly odložil taštičku s doklady a penězi. Z Proseka to bylo na Markétu přes celou Prahu, cca 12 km a ta taštička tam celou tu cestu vydržela!!!

Ale za tři týdny, při vynášení tříděného odpadu, zůstala na deset minut odložená na jednom kontejnéru; tedy "zůstala"... nezůstala!!!;-( a já jsem obíhal úřady pro nové doklady.

0 0
možnosti

Jejeje... to první byla výstraha... že se chystá krádež.... To znám.... Pozor na výstrahy.

0 0
možnosti
Foto

Seda cepice s cernymi pruhy? Klidne by se tez mohlo rici: cerna cepice s sedymi pruhy. Ty barvy tam jsou tak pul napul. Pocet sedych a cernych pruhu je stejny. Takze: cepice s cernymi a sedymi pruhy!

Take jsem ztracel kdysi cepice, klobouky a destniky.

2 0
možnosti

Může být... Jako s tou sklenicí :-) Prázná nebo plná :-))))))))))))))))))) Nenene. vtipkuji, to je jiné.

A deštníky!!! No ty jsem tam zapomněla dodat... Ty jsou taky předem odsouzeni k záhubě.

1 0
možnosti