Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^A mám hlad. Jako vlk - proboha, myšleno obrazně;-)

0 0
možnosti
Foto

"A Tebe, Terezo, také sním"

Budulínek

1 0
možnosti

Chihi... tak to jsem zvědavá. R^

0 0
možnosti

J92a70r97a 32R28a34n94k

18. 1. 2017 5:12

Mate dobry jazycek, pro mne #2 - zrejme prosciutto crudo s arugulou a creme bruleeR^

1 0
možnosti
Foto

...syrova mrtva ryba s ryžu, syrove teleci s kopřivama, oslazena žluta sadra... to je jakasik divna moda, kera z Prahy přichaza... snad to k nam do Poruby nedorazi. ;-)R^

1 0
možnosti

Neboj, nedorazi. Tláča rulez!

0 0
možnosti
Foto

Co obrázek, to lákadlo! R^;-)

1 0
možnosti

P82e46t27r 93S83k92á26c31e19l

17. 1. 2017 21:49

Alespoň si takto zregulujeme závislost na jídle. V tom je kouzlo zdravého životního stylu, které naši předkové ovládali.Nyní jídlo ovládá nás. Do doby, než něco lékaři najdou. Farmacprůmysl se těší na svoje zisky...R^

0 0
možnosti

To delate urcite schvalne, co?

1 0
možnosti
Foto

Nastesti jsem prave po dobrem obede. A tak jen si v duchu zpivam: Tereza, jedine Tereza, je toho pravou pricinou, ...

Ted si prectu, jak dle Mayove bude probihat brexit, a pak se zde stavim na zakusek s kafickem. :-)

1 0
možnosti

Děkuji, Jaroslave. A ta moje osudová píseň navrch.... tu si dám ke kávě, zase já. děkujiR^R^R^R^

1 0
možnosti

D46a64v73i74d 30V30l98k

17. 1. 2017 13:45

óóó takřka orgastické.;-D

1 0
možnosti

Krásně nafocene... takové zdravé jidlo, R^ale uzené na prkénku s tou přílohou u mě vede... R^ R^..No i když carpacio je také favoritem.

1 0
možnosti

Děkuji, Radko. Já jsem také Carpacciový fanoušek:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS