Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Terezo, prosím!! Raději žonglujte se slovíčky.:-)V

1 0
možnosti
TB

Když Marie zase chce, abych fotila jídlo... jak se vám zavděčit.... Prostě budu dělat obojí, jako doposud :-)

2 0
možnosti
Foto

Taky jsem si Vás nechala raději po obědě R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jejda, to je zase nádhera :-P R^

Ještěže jsem povečeřela hovězí pršut s kedlubnou, jinak prohlížet si tvé fotky na lačno by mě zabilo.

1 0
možnosti
TB

VDíky, vím, že ty jako zkušená gurmánka, dokážeš ocenit :-) Zdravím!

0 0
možnosti
VV

Vidite, takove dobroty jste nam tu naservirovala, a o kousek niz se diskuteri rozplyvaji blahem na chlebem se sadlem, ci horcici.

1 0
možnosti
TB

Tak chléb se sádlem je taky lahůdka, kterou už jsem hodně, hodně dlouho neměla. :-)

0 0
možnosti

No jasněže, Terezo! - opět bezchybná nabídka:-) Dnes by to vyhrál ten bifteček, či co to je, a něco ovocného jako tečka - asi ten dort s malinama:-P

Jo, a díky za připomínku - ta první fotka mi připomněla, že je čas udělat kuřecí játra v anglické, a sem tam i sušenou švestku! Dík!R^

Ta poslední fotka - krásná kompozice!

Já děkuji, že jsem si mohla smlsnout, a nepřibrala;-D

2 0
možnosti
TB

Děkuju Marie, jsem ráda, že se líbí. A máte pravdu... lepší se jen koukat :-)R^R^R^

1 0
možnosti
RP

Také bys se u těchto dobrot přimlouvala za jejich popis...Ještě víc by nám fungovaly chuťové buňky;-D..Lazáně jsem poznala, ale ta ryba mě dala práci..nebo co to na obrázku s bešamelem je?:-).

2 0
možnosti
TB

Ano, to je ryba. Díky...

0 0
možnosti
DV

D71a49v72i15d 29V69l57k

19. 1. 2017 12:48

;-D;-DNavrhuji sepsat petici proti sadistickému uveřejňování fotek takových lahůdek v půl dvanácté v poledne, kdy se právě vracím z oběda, kde jsem si zaplácl žaludek nějakým blafem. Je to neetické, nelidské a nutí mne to loudit po kolezích bonbóny, čokoládové tyčinky a vyžírat dětem v dětském koutku lízátka a gumové medvídky. Od té doby co sleduji food fotoblogy slečny Terezky jsem zákeřně přibral 12 kilo. Fotky žrádýlka by se měly vyměnit za Terezčinu fotoserii "Hledání pasu v posilovně" ;-D;-D;-D

4 0
možnosti
TB

Život je krutý, petici sama proti sobě ráda podepíšu :-) A jak to tak s peticemi většinou bývá, nestane se vůbec, ale vůbec nic. Hihi.

1 0
možnosti
Foto

R^Terko, jsem sice čerstvě po obědě, ale stejně si zobnu, dík:-)

2 0
možnosti
TB

Já právě ještě nededla. Jdu na to. Dobrou chuť.

1 0
možnosti
Foto

No, je to pěkné, ale alespoň minimální popis by si to zasloužilo. Nebo tomu nerozumím a záměr je jen vyvolat pavlovův reflex?

0 0
možnosti
TB

No, mě se to s temi popisky nelíbí graficky... Který obrázek je pro vás nepoznatelný, ráda vyložím :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/