Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vždy mne fascinovali ženy kolem 40ti let a takto to trvá už 40let. Ty co mne uchvacovali na počátku mého uvědomění si, že jsem samcem již nežijí, nebo jim je kolem 80, ty co mne fascinují dnes tak pro ty už jsem příliš starý. To je život. ;-)

0 0
možnosti
VM

Je to hezky napsané. A jelikož jsem v životě přišel s nevěrou do kontaktu (podle statistik se týká nejméně 70% vztahů) tak i vím, o čem to je. Jenomže, lidi nezačnou hledat, kde udělali chybu dřív, než se do situace dostanou. Do té doby je ve vztahu pro ně všechno samozřejmé. A pak nejprve začnou hledat chyby na druhých. Já osobně pro inspiraci doporučuji řadu knih, zabývajících se touto tématikou, jako dřeba "Pět jazyků lásky", "Sex začáná v kuchyni", "Mýtus monogamie" a řada dalších. A postupem času dospějete ke skutečnosti, že vztah může být dobrý pouze tehdy, pokud na něm neustále pracujete. Nikdy to není samozřejmost.

1 0
možnosti
TB

Trošku jsem si na tebe při psaní vzpomněla :-)VVVV

0 0
možnosti
JS

:-)života barvy všechny R^

3 0
možnosti
Foto

Moc pěkná povídka, taková...ze života.:-)

2 0
možnosti
Foto

Velmi příjemně jsem si početl. Tak to má být :-) R^

2 0
možnosti

Terezo, skvělé!:-)) Můžete se hlásit ke státnici v oboru!:-D

2 0
možnosti
TB

Děkuju, už mám 3 státnice :-) Jsem tu již nějaký ten pátek :-) Moc díky za přízeň, Marie. VVV

1 0
možnosti
SN

:-).....Jak Vám ve dvaceti hlavu rve testosteron, tak to funguje bezchybně ! Byly to nádherné chvíle. Po padesátce se to obrací. Člověk hrábne do mladších ročníků, a pokud se kvůli tomu rozvede, tak je vůl! Za dva roky bude parohatý, jak dvanácterák ! R^VR^!!

3 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/