Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Hezky to umite, I kdyz jsem na obrazku myslel, ze ten venecek s nugatem a kokosem je vlastne preclik.

Skoda, ze zde v teteo zemi neumi a nepece precliky. To je pochoutka nad pochoutky a ja si nedelni snidani bez cerstveho precliku s maslem a kavy nedovedu predstavit.

1 0
možnosti
TB

Není to tak uplně pravda - slané preclíky se tu pečou, takové malé. Mají je u babičky na proseku před panelákem v pekárně. Nosím jí je občas.

0 0
možnosti
MS

A co indián s jahodovým sněhem ? :-)

1 0
možnosti
TB

Ano, jen musím zjistit, jak to vypadá :-) Díky mocR^

0 0
možnosti
DV

D68a83v17i12d 86V50l64k

21. 3. 2017 12:57

No ale to musí mít pokračování. Fakt tam patří Sojový suk??? Ten je přeci hnusnej.

1 0
možnosti
TB

Mně zrovna celkem chutná :-) A hodně lidem taky. :-)

0 0
možnosti

Hm....tak dneska na pohled snad jen ty lentilky, kokoska. Je blbý když člověk pamatuje, jak to má být.

Ovšem protože to nemůže přebít carpaccio, parmskou šunku, sýry...tak je mi šumák, jak to teď vypadá i chutná.

Ale jinak poučný fotoblog!:-))) Díky!

1 0
možnosti
TB

Jasně... sejdeme se u něčeho jiného.. já na tohle taky nejsem :-)VVVV

1 0
možnosti
JS

;-) smlsla jsem si, Teri u Vás a zase pokračuji v práci - nasycená:-)R^

1 0
možnosti
Foto

J29a62n 15M90a39r65š22á53l

21. 3. 2017 9:50

Já to taky (skoro) nejím a jak jsem se dostal ke svým sto deseti kilům, fakt netuším, ale myslím, že jsem tam nikde neviděl čokoládovou (nebo jinou, prostě takovou tu na průřezu kulatou věc) roládu.

1 0
možnosti
TB

No.. já tohle taky nejím, ale ke 110 kilům jsem se vypracovala pojídáním slaného, jde to takyyyyyyyyyyy :-)

0 0
možnosti
MP

Chybí vám rakvička... :-P

3 0
možnosti
TB

Máte pravdu!!! Takový základ.... P.S. Kobliha je vynecháná záměrně.

4 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/