Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dovolím si sem natáhnout příspěvek, který jsem napsal do diskuse u Martina Brauna:

"KAŽDÝ novinář či reportér, který se chce novinařinou živit, MUSÍ hlásat takové zprávy, jaké požaduje jeho chlebodárce.

Jinak letí.

Toto platí v naší ČT, v ČRo, CNN, BBC, Reuters, Sputnik, Russia Today, prostě všude na světě.

A platí to ve všech oborech. KAŽDÝ zaměstnanec musí poslouchat svého zaměstnavatele."

Novináři prostě nezbývá nic jiného, než si najít takového zaměstnavatele, jehož názory vyhovují jeho smýšlení.

Někdy se zaměstnavatele podaří vyměnit nátlakem, jako před lety v naší ČT, kdy skupina stejně smýšlejících zaměstnanců vykousala pryč skupinu jinak smýšlejících zaměstnanců a od té doby se zpravodajství změnilo v politické komentáře vítězné skupiny.

Takhle to prostě ve světě chodí.

0 1
možnosti
Foto

Bez ohledu na Terezu Boehmovou či jiné adminy... člověk se může rozhodnout jestli bude pracovat pro gaunera nebo ne. A Tereza Boehmová to udělala. Pokud by se takto chovaly politické strany ohledně spolupráce, byl by výběr před volbami podstatně jednodušší.

5 0
možnosti
MS

Správné rozhodnutí. Máte moji podporu. R^R^

2 0
možnosti
JS

Děkuji za Vaši práci, Teri i za osobní a lidský přístup, který jste vždy měla.

Ať se Vám daří cokoli do čeho se pustíteR^

3 0
možnosti
TB

Děkuji, Jano. Vážím si toho a ráda jsem vás viděla. T

1 0
možnosti
Foto

Terezo... neříkám paní..promińte...jsem tu teď jako opařená... ale chápu, jako i vy jste pochopili moji neúčast.

Chci Vám poděkovat. vždycky,když jste - ne často- vstoupili -kdokoliv z vás do diskuze, hřálo mě, že jste takoví, jací jste. Vážím si Vaší objektivnosti..(vím,,že místo toho osobního- mluvím k Vám jako k týmu.)..- jakož i té Vašich kolegů. Obdivuji toleranci a maximální možnou míru svobody našich vyjádření a Vaše zásahy, kdy jste vždycky musela i Vy vyhodnocovat. Ta pozice je ,myslím, nesmírně těžká. Vážím si Vás za mnohá nepopulární rozhodnutí a snažím se vnímat žití s fauly některých nás cílené na vás i Vás.

Vaše blogy byly vždy příjemé a já osobně chci poděkovat i za to, že jste jistě stála i za tím,kolikrát jsem se ocitla v Zaujalo nás, a tím se dostala do povědomí zase o kus víc. Vzhledem k tomu, že učím, ten zájem čtenářů mi dává větší kredit před studenty stát a něco jim říkat. A je to i Vaší zásluhou. Za Vaši práci,Terezo, moc děkuji a svým způsobem - klobouk dolů za Vaše osobní rozhodnutí...Hodně štěstí.

1 0
možnosti
TB

Děkuji za krásná slova, která mě těší a není to žádná fráze, jsem ráda, že práci, kterou jsem dělala spolu s kolegy na blogu IDnes.cz hodnotíte takhle. Dojalo mě to a děkuji za vaše články, protože když byly v zaujalo nás - tak nás skutečně zaujaly, protože byly čtivé a zajímavé - a tak - vy dobří autoři - přispíváte po celá ta léta ke kvalitě tohoto serveru - takového specifického ostrovu, který jsme společně opečovávali. Myslím, že se povedl, bohužel si ho koupil člověk, který si tu kvalitu a naší práci vůbec nezaslouží... A svými schůzkami s novinářem (ři??) noviny MFD zdiskreditoval zcela. A díky že chápete...

2 0
možnosti
JN

Ať se Vám paní Boehmová daří, Vy se určitě neztratíte. Je škoda, že odcházíte, i když to samozřejmě chápu...

P. S. Jenom doufám, že na Vaše místo Babiš nyní nedosadí nějakého "Přibila".

0 0
možnosti
TB

Moc děkuji, Josefe, díky i za vaše texty, které vždy měly něco navíc a často jsem je poutala. Na moje místo nastupuje podle mých informací Karel Boháček. Přeju všechno dobré.

3 0
možnosti
Foto

Hodně štěstí, ať už se chytnete čehokoliv, ať Vám to jde "samo".

4 0
možnosti
TB

Děkuji vám, Jano za hezké přání. A zdravím.

0 0
možnosti
MR

a nebylo by obsirnejsi vysvetleni?

1 0
možnosti
KC

Pane Milane, za totality jsme se naučili číst mezi řádky, takže mně toto vysvětlení stačí. iDNES.cz udělala od jistých dob ve věrohodnosti svého poslání velký skok vzad, ovšem přitom nezapomene ztrestat každé sebemenší klopýtnutí blogerů nebo diskutujících. Kozel se stal nejen zahradníkem, ale dělá si i právo být mravokárcem.

2 0
možnosti
JV

No, klobouk dolů. Hodně štěstí v dalším životě, osobním i pracovním.

1 0
možnosti
TB

Děkuji moc. I za klobouk i za přání. R^

0 0
možnosti

Terezo, přiznám se, že mi budete chybět. Přijdu o pěkné povídky, a krásné gurmánské fotoblogy...

Ale samozřejmě, že Vám přeji, abyste našla další uplatnění podle svého gusta, ať se Vám daří dobře pracovně, ale i soukromě.

Hodně štěstí, a díky!:-))

2 0
možnosti
TB

Moc děkuju, Marie, dám vědět, kam se přestěhuji. Myslím, kde začnu psát nový blog. Zatím musím udělat průzkum, kde se mi bude nejvíce líbit. VVV Děkuju za vaše krásná slova a podporu, která mi vždycky zvedla náladu.

1 0
možnosti
DT

Přeju vše nejlepší do budoucna. Ať se ti daří!!

3 0
možnosti
TB
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/