Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A stejně ji miluji, když se kouknu okolo,na ty jiné ženský , o ně bych si ani kolo neopřel. O té oranžové a rudé se raději nebudu vyjadřovat. Modrá má po nepovedené plastice. Černé siamská dvojčata? Možná ta s páskou přes oko. Ne, zůstanu s ní, pořád je dobrá v posteli, i když v hospodě tvrdí, že dá každému.

1 1
možnosti
ZH

K prolhaným ženám se zásadně nevracím. Pokud lže tak stupidně, že to vidí každý, kdo má aspoň kousek mozku v hlavě, pak od takové prchám co nejdál to jde.

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Terezo, myslím, že to není tak jednoduché. Ona ta poslední fáze - tedy ta Tebou popisovaná trojka, má na toho manžela účinek afrodisiaka. Tedy - jasněji řečeno - jak to ta moje holka s těmi kluky umí! A zálibně se bude dívat......to jsou ti voliči AB.

Jinak fajn blog, navýsost aktuální.R^

12 1
možnosti
TB

Jej, Tomáši.. takhle to bude? Uff... Ale aspoň část... by nemusela být taková, jak jsi popsal. Chci být naivní...

2 0
možnosti
TB

Zdravím, jsem tu jenom na návštěvě, přišlo mi, že tenhle text sem patří, ale moc mi chybíte.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, že jste mi na prahu mé sedmdesátky ukázala správnou cestu.

Jinak tu sérii tříjazyčných knih jsem s kamarádem A.L. dělal já. Takže i proto upřímně zdravím.

0 0
možnosti
MV

...ta neha v tom vsem! pekny. moc pekny!

2 0
možnosti
TB

Moc díky, Marku... zdravím ze záhrobí. Moc mi všichni chybíte.

0 1
možnosti
ZJ

.... móóóc hezkéR^!Karma!

2 0
možnosti
DV

D34a69v34i36d 22V55l15k

11. 10. 2017 15:07

Pachatel se vrací na místo činu:-)

1 0
možnosti
TB

Ahoj... jsem tu jen na návštěvě... přišlo mi, že tenhle text sem prostě patří...

2 1
možnosti
JH

Návrat ztraceného syna.:-)

Politicky stále nadrženějšího :-)

1 0
možnosti
TB

Zdravím. Ztracená dcera je pořád ztracená... Jen tenhle text mi přišel, že sem patří.

0 1
možnosti
Foto

Já Tě (Vás) Terezo zdravím a vzpomínám na setkání blogerů ve Žlutých lázních 16.6.2014.

Škoda, že tak široké fórum se ji nesešlo.

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D, tu tykačku si nevymodlíte, Hermánku ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

J38a71n 45P11r91a71ž30á43k

11. 10. 2017 14:43

R^Terko, karma. Rád Vás tu zas vidím, ale ještě raději bych v nějaké optimističtější souvislosti.:-)

5 0
možnosti
TB

Děkuju, zdravím srdečně. Zaskočila jsem s jedním textem... přišlo mi, že sem patří. Moc mi všichni chybíte. V

1 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/