Diskuse

Ten strach

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jindri

20. 10. 2010 10:32
strach

kdyz si vzpomenu co ja jsem provadela jako dite a rodice o tom nevedeli, tak pani dnes se chytam za hlavu a doufam, ze moje deti nebudou tak vynalezave jako ja...

0 0
možnosti

Lovecraft

24. 1. 2010 21:17
Měl jsem být jako dítě horší.

Moji tři potomci mi vrátili mnohem víc. I když moje matka by s tím asi nesouhlasila. ;-)

0 0
možnosti

Martina 77

19. 1. 2010 15:02
o jéé, jak dobře to znám

Také patřím mezi matky, které trnou při každém zakašlání - no ale snad na to mám (bohžel) asi i právo po děsivé zkušenosti, kdy jsme před třemi lety strávily s dcerkou Vánoce v nemocnici (na intenzivním oddělení) - možná stačí dodat pneumokok a následná sepse.

Nejsem věřící, ale každý den děkuji za to, že to tenkrát dobře dopadlo. Nijak to však nesnižuje můj strach a z každé nemoci/úrazu mám hrůzu. Vypnout to nejde, co s tím, nevím...

0 0
možnosti

Ygrain

19. 1. 2010 11:05
Jo, to znám

A to ještě buďte ráda, že dcera není alergička a nemívá záchvaty dušnosti při každé banální rýmě nebo kašli, případně jen tak z ničeho nic. :-/

0 0
možnosti

Danny_Kay

19. 1. 2010 9:46
Vy nejste spatna autorka...

...ale zkuste aspon jednou za cas napsat clanek na jine tema, nez je dite...Presne tak, jak jste slibovala v dobe, nez jste nejake mela...;-)

0 0
možnosti

Glock Mk. I

19. 1. 2010 9:37
No

Děti se učí metodou pokus-omyl. Když jim seberete možnost pokoušení, tak je "konzervujete" jako "poloretardy". Každé dítě musí spadnout ze schodů a spálit se, musí upadnout, praštit se do hlavy, kousnout se do jazyka .... Já bych jim v objevování světa nebránil, jen je zpovzdálí hlídal.

.

P.S. Tohle všechno padá u hyperaktivního dítěte. :-P

0 0
možnosti

Glock Mk. I

19. 1. 2010 9:39
Re: No

P.P.S. Jinak se přiznám, že jsem "bojsa" (opak nebojsy)  a vyžaduji "potomkovské" telefonáty za každé 2 vyučovací hodiny.

0 0
možnosti

karels

19. 1. 2010 9:32
...

Je to tak! Ale ještě horší strach má člověk, když se stará o cizí - například pokud svěříte děti svým rodičům. Jsou to jejich vnuci, přesto nejsou jejich přímí potomci.

Vím, když se mojí mamce stalo, že opařila čajem vnučku, jak z toho byla celá špatná...

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/