Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ML

Mar__tanka

15. 9. 2008 12:29
já osobně...

jsem ten den byla ve svém prvním  zaměstnání osmý den - takže blázinec, učení a další věci - jen jsem něco zaslechla v rádiu "na půl huby" a zbytek pracovního dne jsem už jen popoháněla hodiny, abych se dostala domů, zapla televizi a konečně zjistila o co vlastně jde a co se děje...přišla jsem domů a u televize už seděl zbytek rodiny a jen nevěřícně tupě zírali do obrazovky, tak sem si k nim přisedla a bezeslova zírala také8-o

0 0
možnosti
DK

Danny_Kay

14. 9. 2008 9:55
Neuveritelne...

Podle prispevku se da usuzovat, ze minimalne polovina naroda trpi demenci. Nekteri autorku vubec nepochopili, jini se nad clankem vubec nepozastavuji, ale vyjadruji se o tom, ze si Americane WTC shodili sami, pricemz konspiracni teorie ma daleko vice trhlin nez oficialni verze. Kazdy ale veri tomu, cemu verit chce. Zastanci konspiracni teorie vyzuvaji ostatni k premysleni a ne jen tupemu prejimani toho, co videli na obrazovkach, pricemz jim samotnym je premysleni evidentne cizi, protoze jinak by museli najit spoustu trhlin ve svem oblibenem dokumentu "911 Mysteries - Demolitions" , "Zeitgeist" a podobnym blabolum. Evidentne jsou to konzumenti beckovych filmu jako je Matrix, ale uz vubec nepremysli ci nedokazou premyslet nad realizaci takoveto akce. Je mi jedno, co jsem ve vasich ocich ja, ale u me jste vy hlupaci! ;-D

0 0
možnosti
RV

Ryan_Vandenbussche

14. 9. 2008 18:31
Re: Neuveritelne...

Když jsou podle tebe fyzikální zákony na Zemi blábol, tak je to s tebou špatný. Doporučuji ti více myslet a méně sledovat korporátní média, z kterých máš evidentně hodně vymytou hlavu. X

0 0
možnosti
P

porubak

13. 9. 2008 19:50
Re: wake up

tohle je delsi     http://www.youtube.com/watch?v=cB-F3MPDmqE&NR=1

0 0
možnosti
JI

INDRJA

13. 9. 2008 18:34
I moje 11. září

Rozumím vám. MNebyla jsem v New Yorku, ale byla jsem na filmu Pearl Harbor, takže následná realita mi připadala šílený sen. Dodneška když slyším toto jméno, vybaví se mi kouřící věže obchodního centra....

0 0
možnosti
O

Oldis_rab

13. 9. 2008 15:36
vas projev je povrchni

, zalozen pouze na vasem zazitku, takovem malomestskem az venkovskem, sledovanem z povzdali, nezucastnenem, bez jakekoliv analyzi.

0 0
možnosti
DM

G4Danny

13. 9. 2008 23:36
Re: vas projev je povrchni

no a? Nazev ani nic jineho neslibovalo nic jineho nez osobni zazitek. O co van jde, osobo?

Ja jsem napriklad ten den byl na chate svych rodicu u Strakonic. Fajn, nikoho to nezajima a ja to taky nikomu necpu, ale pisatelka ma pravdu, ze se mi ten den zapsal do pameti. Mimochodem i proto, ze jsem mel jednu z nejlepsich kamaradek v te dobe ve Statech a i proto, ze jsem o necely rok pozdeji sam nastoupil v USA studium.

Opet osobni vzpominka, ale nakonec o tom jsou blogy. Z definice subjektivi, zadna podminka, ze musi jit o hluboke analyzy v tom neni. Zdravim autorku, at uz je kdekoliv... spolecna zkusenost spojuje lidi, at byli v dane chvili kdekoli.R^

0 0
možnosti
JM

jiri.maly

13. 9. 2008 12:31
BLBOST ČI PRAVDA?

doporučuji všem a hlavně autorce článku, aby se podívala na film Zeitgeist neboli Duch Doby.možná se podívá na věc jiným pohledem a pak teprve napíše článek a ne povídku.

0 0
možnosti
DM

G4Danny

13. 9. 2008 23:39
Re: BLBOST ČI PRAVDA?

Pane, autorka slibila osobni zazitek (v nazvu) a taky to splnila. Vubec se nevyjadrila k tomu co mozna ke zniceni WTC vedlo a nevedlo, slo jen o vypraveni, ce ten den delala. Kdyz vas takova vec nezajima, nectete ji. To vam melo byt jasne uz z nazvu. Nazdar!

0 0
možnosti
KU

Karelur

13. 9. 2008 7:34
tady tu slátaninu jste napsala tak nějak z povinnosti

že ?

0 0
možnosti
C

ctenar1970

13. 9. 2008 6:17
Zlocin a trest -vecny zakon

Kolik milionu lidi na svete byli a jsou zabiti americany a jejich bandy?Nic prekvapeneho tady neni,i kdyby nebyla dvojcata,ale cely Washington,nebo New York !Litovani jen pro lidi,kteri nehlasovali pro agresivni politiky USA .

0 0
možnosti
TK

osvetitel

13. 9. 2008 6:31
Re: Zlocin a trest -vecny zakon

Jdi se lecit  bolsevickoneonacistickej menecenej svejku!Mas strach o celej svet,a pritom v te tvoji Evrope bezduvodne tak jako komuniste a naciste ,nevrazdili ani Americane od sveho vzniku,ani nikdo jiny od zacatku moderni historie!Jses demagogickej bambula a bambulou zustanes! Nech si zdat o tech milionech nevinejch Evropanu,co zavrazdili ti tvi NACISTE A KOMUNISTE, a pak teprv mel neco o USA!:-©

0 0
možnosti
T

TurboFrank

12. 9. 2008 21:28
To budeme 11.září slavit jako 1.máj?

Co takhle lampiónový průvod? Pořád dokola jako na "kafemlýnku".

0 0
možnosti
TK

osvetitel

12. 9. 2008 23:21
Re: To budeme 11.září slavit jako 1.máj?

Ale stim rozdilem ze to neni oslava ale pietni vzpominkova akce ty banbulo!A navic vas do toho na rozdil od te Sovetske revoluce,nikdo nenuti!

0 0
možnosti
MS

sunka007

12. 9. 2008 14:20
-

Terezo, jakou skolu jsi v CR studovala ze ti zapreli ze existuje stat Washington? Nemas problemy s lidmi, ze povazujes pomalu za uchyly lidi co nemeli problem te ubytovat ve svem dome a vubec te neznali?

0 0
možnosti
DM

G4Danny

13. 9. 2008 23:58
Re: -

To je opradvu poznamka cloveka, ktery nevytahl paty. Pani ci slecna Tereza nenapsala, ze ji nekdo zaprel existenci statu Washingtom, jenom se priznala k chybe, kdyz pochopila otazku (v anglictine) "kde chcete studovat" jako "v kterem meste" misto "v  kterem state". Vase poznamka, sunka007, je neprimerene ironicka a uz vubec neni k tematu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/