Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
WD

wildge

12. 9. 2008 10:47
Na konspiratorech

se mi nejvic libi to, jak zaroven nenavidi Ameriku a pritom inspiraci ke svym konspiracim a nenavisti berou z americkych filmu.

0 0
možnosti
KE

Pan Navratil

12. 9. 2008 16:41
Re: Na konspiratorech

... a jsou to hlavně Američané.:-P

0 0
možnosti
K

kejč

12. 9. 2008 8:50
hmm

ježiši všichni ste tim jak posedlí.... 1. a 2. sv. válka byla mnohem horší.... a přitom se o ní píše uplně minimálně....amerika si za to může sama... nebudu se divit a nebude mi nijak divný, až se za pár let stane něco dalšího ...Rv

0 0
možnosti
PA

pandrysek

12. 9. 2008 22:59
Re: hmm

Stejne jsem cetl ze to bylo jedno velke divadlo ze strany americke vlady, ze to cele nechala udelat americka vlada a jsou pro to i dukazy, proc si treba myslite ze ty veze spadli tak jak spadli ? Zkuste se nam tim trochu zamyslet pokud mate vysoky komin a neco by do neho narazilo tak upadne bud vrch a zbytek zustane stat a nebo komin stadne na stranu rozhodne to nebude tak ze komin nahore narusite chvilu bude stat a za chvilu spadne, tzn ze veze byli jeste nalozene vybusninou... pro to jsou tky dukazy - nasla se tam roztavena ocel kter ma bod tani neco kolem 1500 stupnu pritom obyc ohen takovy zar nespusobi tzn ze tam musela byt jeste jina latka ... (ta v te vybusnine ... )

0 0
možnosti
MG

Rubik1

12. 9. 2008 6:22
Pro autorku Terezu

Odpovim ti na tvoji uvahu o tom, co by bylo, kdybys byla tou dobou v New Yorku a chtela se jit podivat nahoru na mrakodrap WTC. V tu dobu totiz bylo pro navstevniky zavreno, takze by ses urcite sla podivat nekam jinam.  Jeste jedna poznamka, asi si dobre nepamatujes nebo jsi nerozumela, co ten tvuj dobrodinec American rikal. Silne pochybuju, ze by si myslel, ze nekdo z Evropy nevi, kde New York City je. Ve skutecnosti je ale asi takovych lidi vice, nez by si myslel.  

0 0
možnosti
DM

G4Danny

14. 9. 2008 0:36
Re: Pro autorku Terezu

I Americani (jako my) podle sebe soudi tebe. Prumerny American v zivote slysel o Evrope, o Parizi (mesto zamilovanych) a o Velke Britanii (jejich puvodni kolonialni velmoc, nad kterou slavne zvitezili a ta jim od te doby hraje na ruku) a o tom ze vetsina Evropy byla donedavna (zrovinka ted tomu je jedna generace) komunisticka. To je vazne a opravdu v zivote prumerneho (!) Americana vse. Tak jako oni se opravdu zridkakdy museji starat o zahranici (s vyjimkou uzemi, kde zrovna vedou valku), tak i oni jsou uprimne prekvapeni, ze se nekdo z mesta XY zajima o ne. To je samozrejme pravda u te skromnejsi a normalnejsi vetsiny z nich, tech, co je nenajdete v mezinarodni politice. Sorry, o nasi Praze slysela mensina populace USA a tak neco podobneho ocekavaji od nas...

0 0
možnosti
JL

bk89322

12. 9. 2008 2:01
September 11

Sept.11 mne zastihl nejakych 300km od New York City. Bylo utery, prisel jsem na 9 na univerzitu a mel jsem schuzku se svou sefkou. Sefka byla desne rozrusena a nebyla schopna diskutovat pracovni zalezitosti. Rekla mi, ze teroriste unesli letadla a nabourali do WTC a Pentagonu. Zpocatku mi nedoslo, o co jde. Teprve kdyz jsem to uvidel u sekretarky v televizi, jsem si uvedomil rozsah katastrofy.

Zenske plakaly na chodbach, univerzita zrusila veskerou vyuku, jen krizove centrum melo extra hodiny. Ve velkem sale byly promitany zpravy na velkou obrazovku. Univerzitni policie dostala narizeno chranit studenty-muslimy. Byly zakazany lety civilnich letadel. K New York City vypluly valecne lode. Prezident Bush promluvil k narodu “Today our nation saw evil.” Druhy den se na univerzite utvorila ohromna fronta u darovani krve.

V USA se zvedla vlna patriotismu ve stylu “In God we trust, united we stand.” Vlajky byly i na autech, porad nekde znelo “God bless America” ci “Oh Beautiful”, nebo hymna.

0 0
možnosti
MG

Rubik1

12. 9. 2008 6:24
Re: September 11

Ahoj Honzo, coze ponocujes? Mirek

0 0
možnosti
S

Semper2

11. 9. 2008 23:31
Nepamatuji si nic !

Já si nepamatuju vůbec nic, byl to pro mě jen jeden obyčejný den. A věřím, že to tak zůstane.

Že připomínání této události slouží průmyslu strachu a k prosazování věcí dříve neprosto nepředstavitelných je zřejmé. Jinými slovy: kdyby nebylo 11 září - museli by si ho vymyslet...

0 0
možnosti
W

wiki5.5

11. 9. 2008 23:37
Re: Nepamatuji si nic !

Et tu, Brute?8-o

0 0
možnosti
N

nizj

11. 9. 2008 20:20
Nevěřím

Stejně jako jsem přesvědčenej, že kosmonauti USA nikdy nebyli na Měsíci, tak pevně jsem přesvědčenej, že 11.9. bylo jen obrovsky sehrané divadlo pro okolní svět. Těch pár lidí se jistě USA vyplatilo obětovat....

0 0
možnosti
W

wiki5.5

11. 9. 2008 21:28
Re: Nevěřím

Amerika totiz neexistuje, to je spiklenecka teorie

0 0
možnosti
MZB

Mustafa z Bosny

11. 9. 2008 18:31
Chcete vědět, co dělal Muslim z Bosny?

Podivejte se na video! Link:

http://www.youtube.com/watch?v=HoNIzA1PWlM

Modlil jsem se, abych Vám odpustil vaše zločiny v Iráku, Afganistánu, Palestině, Bosně, Kosovu, jihovýchodní Asii, Sudánu, Nigérii, Somálsku.

Allahu Ekber!!! Odplata příjde!!!

0 0
možnosti
L

leontýnka

11. 9. 2008 19:29
Re: Chcete vědět, co dělal Muslim z Bosny?

Jako Muslim z Bosny by ses měl pomodlit i za USA, kteří zabránili Srbům vás vraždit, pamatuješ na to vaše Sarajevo.

A odplata by měla přijít, podruhé až se na vás Srbové sesypou, by měly USA pro změnu pomoci jim.

Alláhu polib mi(Y)

0 0
možnosti
TK

username

11. 9. 2008 16:05
jako dnes

pamatuji si to jako dnes. Kamarádka dělá v ČSA, kteří se to dozvěděli asi jako první v ČR a hned nám volala, když jsme si zapli zprávy, zrovna nalítalo druhé letadlo. Dělal jsem v americké firmě, a já osobně jsem 3 dny nespal a koukal 24 hodin denně na televizi a nemohl to pochopit.

Nicméně jednu věc musím poznamenat - Spojené státy zažily za celou svou historii 2 útoky, oba velmi podobné - Pearl Harbour a 11/9. Svět zažil podobných tragédií stovky. Mám dojem, že asi díky Hollywoodu a obecně značným vlivem amerických médií jsou tyto dvě události medializovány častěji než třeba celá druhá světová válka.

0 0
možnosti
PC

PetaJu

11. 9. 2008 15:16
Byl to strašný den pro mnoho rodin .. II.

Ano .. Amerika se plete do záležitostí mnoha států .. Irák .. Afganistán .. apod. Ale ať už je to tak či onak v těchto státech je pošlapávána svoboda obyčejných lidí .. neomlouvám nebo neříkám, že to jak to dělají je správné, ale aspoň něco dělají!!! Nemůžeme být stále lhostejní k tomu co se děje kolem nás .. nás se to netýká, tak ať si tam dělají co chtějí .. Kdo to zase odskáče? .. nevinní lidé .. děti, které zůstanou bez rodičů .. apod. .. Ale to už jsem se zase dostala někam úplně jinam. 

Jinak .. Terezko .. děkuji za Váš velice hezký článek .. jako vždy .. pište dál!!

0 0
možnosti
PC

PetaJu

11. 9. 2008 15:12
Byl to strašný den pro mnoho rodin ..

Hondě z nás si tyto zvláštní dny, které nám nebo někomu jinému vzaly to co měl rád, pamatujeme...I já přišla odpoledne z práce a v televizi u nějakého seriálu běžela upoutávka, mimořádné zpravodajství již za chvíli..první mě napadlo, že jsou to povodně, protože v Jižních Čechách hlásily hrozbu záplav.Zasedla jsem k televizi a najedhou vidím hořící mrakodrap..sedím dívám se a nevěřím svým očím, po zádech mě přechází mráz a cítím děs a strach a v očích slzy..už za chvíli si uvědomuji,co vlastně vidím..ale to nejhorší teprve přišlo..v přímém přenostu do druhé z WTC věží naráží další letadlo..není to nehoda..opravdu je to teroristický útok. Druhý den bylo všude tak nějak ticho .. lidé četli v tramvaji ráno do práce noviny a nikdo moc nemluvil .. všichni jako by se ponořily sami do sebe. Byl to šok pro celý svět!! A mohl se stát kdekoliv jinde .. docela je mi smutno z některých poznámek níže..proč jste tak zlí a cyničtí?

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/