Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AH

AAZ

11. 9. 2008 14:11
Přesně vím,

kde jsem byla a co jsem dělala... Bylo nádherné slunečné odpoledne a já jsem po třetí dorazila domů, unaveně sebou hodila na gauč a dosednutím zmáčkla dálkové ovládání od televize, které bylo pod polštářem... A pak už jen těžký šok a nechápání toho, co vidím... Sestra zrovna tou dobou letěla ze Salt Lake do Vancouveru. Takže se mi zastavilo srdce a přestala jsem dýchat... Automaticky jsem vytočila její mobil a říkala si: co blbneš, sedí v letadle a má ho vypnutý... Když ho na druhé straně zvedla, rozbrečela jsem se a nemohla jsem mluvit, vysvětlit, co se děje. Prý je nečekaně stáhli ze vzduchu na zem, vrátili se do Salt Lake... Nikdo nic nevěděl, takže ona byla jedna z prvních, která se o tom dozvěděla z Evropy... Potom spadla veškerá mobilní síť...

0 0
možnosti
S

SuiVanOrton

11. 9. 2008 10:22
Ale je to trošku nefér

Ale jinak je to nefér. Tady zemřelo 3.000 lidí a připomíná se to každý rok, píšou se o tom články a v tv běží dokumenty. V afganistánu a iráku umírají desetitisíce lidí ročně a nic se neděje.

0 0
možnosti
LS

salinka

11. 9. 2008 10:57
Re: Ale je to trošku nefér

a navíc za irácké krveprolití  může Amerika. Nedokážu si představit, co ti lidé každý den prožívají za peklo. Tisíc takových obchodních center. Rv

0 0
možnosti
S

SuiVanOrton

11. 9. 2008 10:19
Taky si to pamatuju

Je to zajímavé, ale taky si přesně pamatuju kde jsem byl když přicházeli první zprávy o útocích a první záběry z amatérských kamer. Seděl jsem ve sport baru v Plzni, krátili jsme si chvilky než pojedeme na hokej,  koukali na ohromný plátno a někdo to přepnul z golfu že se prej něco děje v tý americe. Vůbec jsme nevěděli jestli je to nějaká blbá sranda nebo jestli to je opravdu pravda.

0 0
možnosti
PJ

administrator_xxx

11. 9. 2008 9:50
XXX

... s ubíhajícími minutami, hodinami či dny, náhled a zvuky vnějšího světa pozvolna mizí, (a) jeho význam nahradí výslechová místnost, její dva obyvatelé a dynamický vztah mezi nimi (citován výslechový manuál CIA). To je důvod, proč jsou výslechové místnosti obecně bez oken a bez všech odkazů na vnější svět, včetně času a dne v týdnu. Subjekt se ve všech vnějších podnětech stává zcela závislým na vyšetřovateli a v souladu s tím i ve svém vnímání sebe sama. Poté, co byl u vyšetřovaného rozložen pocit sebe sama, zvolí vyšetřovatel z nabídky technik nějakou, jíž dokončí totéž, co prodavač aut otázkou: „Je toto typ vozu, který byste rád měl?“ Tyto techniky navodí náhlý stav zásadního zmatení narušením důvěrně známých emočních asociací. Manuál CIA vysvětluje: „Je-li dosaženo tohoto cíle, je odpor silně narušen.

0 0
možnosti
PJ

administrator_xxx

11. 9. 2008 9:50
Re: XXX

Existuje interval snížené pozornosti, který může trvat velmi krátce, jistý druh psychologického šoku, ochrnutí, v němž se zhroutí subjektu důvěrně známý svět stejně tak, jako jeho obraz sama sebe v tomto světě. Zkušení vyšetřovatelé tento efekt rozpoznají a vědí, že to je moment kdy je subjekt mnohem otevřenější sugesci. V tomto okamžiku vyšetřovatel podnítí vyšetřovaného, aby regredoval do dětského stavu mysli a stává se pro něj zástupnou rodičovskou figurou.“

Toto je velmi dobrý popis toho, co s lidmi provedli 11. září 2001 a po něm. Donekonečna opakované záběry letadel narážejících do odevšud viditelných významných budov, a tyto budovy drtící se na prach a střepy – to vše vytvořilo stav extrémního rozrušení, jistý druh psychologického šoku či ochrnutí.

0 0
možnosti
M

motylek_02

11. 9. 2008 8:54
hmmm

mela jsem strach, a netusila co to vsechno znamena. vsude titulky: utok na ameriku, a hrozba antraxu byla pritomna. Pokud jste byl v tu dobu v DC, tak jste to jiste zaregostroval. Na jedne strane hororove zpravy a opakovani zaberu, silna slova o prvni valce tretiho tisicileti..... mohla jsem premyslet jak jsem chtela, ale proste jsem se bala.

Nez neco vypustite z klavesnice, zkuste zapremyslet. Pomaha to. :-P

0 0
možnosti
M

motylek_02

11. 9. 2008 8:56
Re: hmmm

a je... to patrilo jinam. administratorovi_XXX

0 0
možnosti
VD

VeeDee

11. 9. 2008 8:40
11. září...

Taky nikdy nezapomenu na to, co jsem dělala 11. září.... bylo mi 18 a byla jsem se sborem na turné ve Švýcarsku.. ten den jsme měli mít největší koncert na konzervatoři v Bernu...před tím jsme měli rozchod, tak jsme se potulovali po obchodech a zarazilo nás, že v elektru stojí davy lidí před televizema...tak jsme se šli taky podívat, co tam "dávají zadarmo" ...přesně mě napadla první myšlenka: Že by nový katastrofální film? A až o pár vteřin později mi došlo, že je to naživo.... mimochodem, ten večer přišli na koncert tři lidi. Všichni asi koukali na televizi.

Mimochodem, fajn článek. ;-)

0 0
možnosti
KE

Pan Navratil

12. 9. 2008 16:06
Re: 11. září...

"Katastrofální film" R^R^R^

0 0
možnosti
JD

grrrr....

11. 9. 2008 8:24
Moje 11. září 2001

Ovlivněn děním z minulých dob jsem z údivem sledoval událost toho dne. Dnes už takový blb nejsem a je mi to jedno. Lidé umírají a umírat budou. Hotovo dot.

0 0
možnosti
M

motylek_02

11. 9. 2008 8:56
Re: Moje 11. září 2001

jasne, pokud vam neumira nekdo blizky, tak Vam to muze byt u pr..le.... urcite si to reknete pokud takhle bude postizena Vase rodina... (Y)

0 0
možnosti
M

motylek_02

11. 9. 2008 8:16
kazda udalost pri ktere umiraji lide

je hruzna. Byla jsem v te dobe pracovne ve Washingtonu  DC.  Krome  dvojcat se vsude psalo o antraxu a metro bylo  jedno z moznych mist.  Byl to zvlastni pocit, vstupovat do podzemi. Rano  rodice volali ze v NY narazilo letadlo do mrakodrapu... byl nadherny slunecny den a ja jen odpovedela, ze  asi male sportovni letadlo ztratilo navigaci....

0 0
možnosti
PJ

administrator_xxx

11. 9. 2008 8:25
Re: kazda udalost pri ktere umiraji lide

A proc se psalo o antraxu v metru, kdyz nikde zadny nebyl? To te nenapadlo o tom zapremyslet?

0 0
možnosti
W

www.evlada.cz

11. 9. 2008 5:26
Den predtim

Jsem s kockou koukal na Fight Club. Rikal jsem si , ze je to celkem realnej pohled na rozezranou ameriku a treba by ji nejaka takovahle udalost pomohla. Druhej den jsem mel pocit deja-vu..Prijemne mrazeni v zadech, a zaroven pocit vycitek , ze jsem jim to vcera pral. Nejdriv jsem tomu nechtel verit. Bylo mi lito tech lidi , ale rikal jsem si  no co asi nekoho fakt seeerou. 3000 lidi je hrstka proti milionum mrtvejch co ma USA na triku od WWII. Tak co. Z nasledujicich udalosti tak nejak prestavam verit , ze by se zeme s nejvetsim baksisem na armadu a tajne sluzby nechala prekvapit par islamskejma fundamentalistama. Spis verim tomu , s ohledem na to  jakou moc a pravomoce si privlastnilo US vedeni v domacim i svetovem meritku, ze US vedeni o tom prinejmensim vedelo, pokud to samo neudelalo.  Myslim si ze USA nas dovedou k WWIII, jen doufam , ze tentokrat bude na jejich uzemi.

0 0
možnosti
W

www.evlada.cz

11. 9. 2008 5:29
Re: Den predtim

primarne :)

0 0
možnosti
VMV

Velký mozek vládne

11. 9. 2008 3:04
Co jsem dělal opravdu nevím

a dozvěděl jsem se to s několika denním zpožděním. A je mi to jedno. Upřímně řečeno, kdybyste mi dali slepou mapu Severní Ameriky, tak netuším, kde ten Nový York vůbec leží.

Američanům jsme u řitního otvoru a mně jsou američani přesně tamtéž. Opravdu nechápu tu hysterii, jak všichni řeší, že jim tam někdo zboural nějaký věžák.

Je to akorát médii uměle vytvořená kauza, všem se nám snaží vymýt mozek. Lituji lidi bez internetu, kteří čerpají informace z televizí, rádií nebo novin. Takoví už jsou dnes pouze vycvičené a zblblé ovce. X

0 0
možnosti
P

porubak

11. 9. 2008 3:25
Re: Co jsem dělal opravdu nevím

tebe lituji ritni otvore ty mas v hlave nasrano vid?

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/