Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

clickman

10. 9. 2008 17:55
USA Fighting for the free world

V

0 0
možnosti
P

ppdedek

10. 9. 2008 18:10
Re: USA Fighting for the free world

napr. takhle? http://video.google.com/videoplay?docid=8905191678365185391

0 0
možnosti
MB

clickman

10. 9. 2008 17:54
Live Shock

s brachou jsme zacinali dalsi praci a zacali delat vtom se vritila majitelka a vzrusenym hlasem mluvila ze v televizi je nejakej moc divnej film nebo co a ze to je realne udelany tak jsem na to mrk  krve se ve me nedorezalo a odvetil ..ma`m this is not new Hollywood movie this is look`s like beginning third world war between civilisations i`m  worry about free world.:-(

0 0
možnosti
LEO

l e o

11. 9. 2008 1:20
Re: Live Shock

myjes nadobi?! ;-D

0 0
možnosti
P

ppdedek

10. 9. 2008 17:51
ja si zas spis pamatuju.....

ja si zas spis pamatuju 1. unor 1968, nebo 16. brezen 1968 na to se najak rado zapomina

0 0
možnosti
LZB

Lena z Bigbrotheru

10. 9. 2008 18:05
Re: ja si zas spis pamatuju.....

cože ??? ;-D;-D;-D ...na běžný dny se opravdu snadno zapomíná...

0 0
možnosti
LC

LucieCr

10. 9. 2008 17:48
Noční můra

Ten den jsem přivedla akorát dcerku ze školky a přátelé mi volali, abych si zapla TV, že ve státě NY, kde jsem předtím studovala narazilo letadlo do 1 věže WTC. Volala jsem tam přátelům a dozvěděla se, že moje "druhá máma" je zrovna ten den mimořádně pracovně ve vedlejší budově u WTC a už nechala na záznamníku vzkaz, že je v pořádku, takže je OK. Pak ale narazilo druhé letadlo a 3 dny jsem nevěděli nic, protože telefony ani nefungovaly. Pak  se konečně ozvala. Při obchodní schůzce uviděli z okna první náraz a rozhodli se s kolegy jít domů k rodinám. Akorát jim to trvalo celé 2 dny, protože nefungovala ani doprava z NY city, ale naštěstí byla jen otřesená a odešli včas, takže je nezasáhly ani trosky ani prach z pádu obou věží.

0 0
možnosti
JP

sir Humprey

10. 9. 2008 17:22
hmmm - povinná četba pro odpůrce radaru u nás

karma R^

0 0
možnosti
MP

martap

10. 9. 2008 17:02
nejsme lhostejni

ja si to take pamatuji, presne, stejne jako den, kdy umrela princesna diana..... je krasne ze nejsme lhostejni. pamatuji si americane nebo britove den, kdy zacala invaze sovjetskych vojsk v ceskoslovensku?....

0 0
možnosti
W

wiki5.5

10. 9. 2008 17:11
Re: nejsme lhostejni

na to jak jsme mrnava zeme tak jsem byl prekvapen kolik lidi vi o udalostech v 68

0 0
možnosti
KD

CubA21

10. 9. 2008 16:56
Také přihodím svůj příběh.

Já si 11.9. také pamatuji docela silně, sice jsem byl doma, venku sychravo a nevlídně, s teplou kávou v ruce a se zapálenou cigaretou v koutku úst, s očima upřenýma k televizi, kde běžely ty nekonečné záběry plné lidského neštěstí. Jen jsem se obával, co přijde dál. Nikdo nevěděl jaké stanovisko zaujmout. Je to nehoda, terorismus, válka. Dnes už vím, že to byl začátek. Začátek války bez armád, kde se na disciplínu, civilisty, uniformy a dilomacii nehraje. Kde je jedno jakým způsobem se bojuje, jde pouze o to, že "těm druhým" uškodit co nejvíc. Útok na WTC se pro mě stal symbolem, je to datum kdy si říkám, že pro dobrou věc je potřeba snést určitou míru rizika, nezřídka bohužel i nějaké oběti. Vzpomínám i na zákeřné útoky v Londýně během oslav přidělění olympiády.

0 0
možnosti
MP

Maara

10. 9. 2008 19:20
Re: Také přihodím svůj příběh.

R^

0 0
možnosti
KE

Pan Navratil

10. 9. 2008 16:48
Mno,

normálně jsem byl u kamaráda, popíjeli jsme čaj, a koukali na něco v bedně, když se objevily titulky, upozorňující na událost a na informace na jiném kanále. Takže jsem to za film nepovažoval. Akorát mě napadlo, co s tím Američané provedou (a komu).

0 0
možnosti
TJ

Terka_acs

10. 9. 2008 16:42
já mohu

jen souhlasit. Taky si pamatuju, co jsem ten den dělala.

Mám narozeniny 12. září. Musim říct, že od té doby si každý pamatuje,kdy je mám. I když bych byla radši, kdyby si je nespojovali zrovna s touto událostí. :-/

0 0
možnosti
O

ondris

10. 9. 2008 16:23
11.9.

V ten den mi bylo čerstvě 8 let. Pamatuji si to barvitě do dnes. Uviděl jsem to v televizi, bál jsem se toho že to bude i u nás, plakal jsem, s otevřenou pusou nakukoval a modlil se, ať tyhle věci zkončí. Ovšem vraťme se do reality, ve které spousta dětí neví co je škola, ve které se najdou lidé kteří dřou x krát více než přůměrný evropan, a vydělá si jen mizivou část toho. Války a nenávisti byly, a budou. :-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/