Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jaroslav

10. 9. 2008 14:48
dva dny doma

9. září 2001 jsem stál na střeše WTC, byl to můj poslední den v NY, další den jsem letěl do prahy. V rámci "rozlučky" jsme se se ségrou prošli po Manhattanu, taková prohlídka města dva měsíce odkládaná...

O dva dny později už jsem byl na chatě u prarodičů, když jsme se to dozvěděli. Sestra tedhy pracovala v NY někde poblíž wtc a ty dvě hodiny, než se mi podařilo se jí dovolat, byly jedny z nejdelších... Celá rodina v pohotovosti, všichni jen zírali na tv a zas a zas a zas zkušeli volat do usa.

Vidím to jako by to bylo včera... Jsou věci na který se nedá zapomenout a ze kterých mi i po 7 letech běhá mráz po zádech...

0 0
možnosti
JM

McCheese

10. 9. 2008 14:43
11.9.01

Ja byl zrovna v USA na tehdy oblibenem WaT a byl jsem na ceste nekde na jihu - myslim Louisianna nebo Missouri. Tyden potom jsem uz byl v N.Y. a jeste se z ground zero kourilo...Jinak jsem taky videl tu diru do Pentagonu a je fakt ze to nevypadalo jako po narazu letadla, ale spis raketa nebo naloz Rv 

0 0
možnosti
J

Johan4

10. 9. 2008 15:04
Re: 11.9.01

A jak, podle Vás, vypadá díra po nárazu letadla?

0 0
možnosti
A

apple7

10. 9. 2008 14:18
11/9/01

Jako nove nelegalni privandrovalec,bez anglicctiny,bez social secutity a bez znamosti,jsem ten den uklizela u zidu,jak jinak,ze?Jak znamo ortod.zidi tv nemaji,tak jsem nevedela nic.Kdyz jsem vysla z domu,nejak se mi zamotaly ulice a tak jsem se musela ptat na metro.Zrovna jsem kapla na Rusku.Z jeji gestikulace{moc si toho z rustiny nepamatuji}jsem zaregistrovala,ze samaljot narazil na manhattanu do buildingu.Ze nejezdi metra,at jedu autobusem.Tak to urcite,autobusem ,to by me uz nikdy nemusel nikdo najit.Sla jsem na metro.Vsude postavali pocajti,ale protoze i spousta tmvasich obcanu,myslela jsem,ze nekdo,neco provedl.Metro jezdilo.Divam se z okna a vidim kour.Aha tak zrejmne tam narazilo letadlo do bilboardu.Building a bilboard,pro me stejne slova.;-D.prijela jsem domu,ale hned z metra jsem se rozhodla,ze zajdu ke sve zname na kave do baru,V baru maji asi 7 obrovskych tv.

0 0
možnosti
A

apple7

10. 9. 2008 14:34
Re: 11/9/01

Na kazde vidim stejny obraz,narazy letadel,horici a pozdeji padajici dvojcata.Rev hasiccskych aut a sanitek.Mraz mi prechazel po tele z te hruzy co jsem videla.takhle mam v pameti 11.zari 2001.Minuly rok jsem sla po Manhattanu,najedno rev sanitek a hasicskych aut.Tocim se za nimi a vzpominam na 11tyho.paneboze co se zase stalo.Prijdu domu,poustim tv a opravdu.Samaljot zase narazil do buildingu.Nastesti uz ne attack,ale nestastna nahoda.[>-]

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

10. 9. 2008 14:00
11.9.2001

 Pracoval jsem na dospělé onkologii v Motole a nějak jsem měl už pár týdnů pocit, že dělám málo. Tak jsem se přihlásil na dětskou onkologii jako dobrovolník. Ten den jsem měl pohovor u vedoucích skupiny, která to tam organizovala. "Je válka.." tímhle mne tam přivítali.Nejprve jsem si myslel, že je to nehoda. Ale jak narazilo to druhé...všichni jsme skoprněli. Budoucnost na chvíli už nebyla tak dlouhá. Čekal jsem, že se někde objeví plakáty, nebo výzva k náboru do armády. Došel jsem domů a celý den sledoval ty záběry. Mám dojem, že lidé na ulici měli v očích strach..., ale taky vztek. Někdo jim vzal iluzi, že USA jsou nedotknutelná velmoc. Ve stínu USA před 11.9.2001 se žilo mnohem pohodlněji. Vlastně i dnes je spousta těch, kteří si myslí že nenávist má právo na takové věci, jako byla tahle.To je škoda..myslím,že to památku těch lidí co to nepřežili, špiní.Rv

0 0
možnosti
D

duhastrecht

10. 9. 2008 13:10
Tak jako mnozí i já, když jsem viděl

tehdy WTC v plamenech jsem si ze začátku myslel, že jde o katastrofický film, pak když jsem pochopil, že je to doopravdy, běhal mne jako člověku, který si přečetl - nejenom - Suvorova mráz po zádech - říkal jsem si, kdo z těch dvou šílenců startuje první fázi -Moskva, nebo Peking?  Tisíce lídí v New Yorku běželo ze schodů dolů závod o život, tisíce to nestihly,  zprávy šly jedna za druhou - zákaz letů do USA, US letový dispečink stahuje na letiště všechna letadla, Mannhatan se evakuuje, zavřeli burzu, US jaderné síly v pohotovosti, NATO v pohotovosti, Bílý Dům a Kapitol evakuovali, Bush je v Air Force One, přepínal jsem TV programy, kouřil jednu cigaretu za druhou a myslel na to, jak je nádherné nic nečíst a nic nevědět. Když jsem se pak dozvěděl, že se jim ohlásil bin Ládín, zasmál jsem se - to nic to jenom naši staří známí odborníci na islám, na jejich únosy letadel jsem byl zvyklý od 70.let.

No a na vylhané komunistické slinty, co se pak vyrojily po roce, že to byla CIA také:)))

0 0
možnosti
S

sedlak.cupera

10. 9. 2008 12:44
to zas tu bude konspiračních teorií

;-D;-D

0 0
možnosti
KK

Karel K.

10. 9. 2008 12:13
Ano, ano

Přesně tak, jak popisujete. Šel jsem se známým na pivo do sportbaru a už u vchodu mě zaujal záběr na doutnající budovu. Též jsem si říkal: "Proč ti blbci dávají místo sportu nějaký katastrofický film?" Až po chvilce, kdy se neobjevil Bruce Willis, ani nezmizel titulek CNN Live "America Under Attack" jsem začal pomalu věřit, že sleduji přímý přenos z USA....

Každopádně z důvodů, které tu už zazněly (aneb "kde jsou trosky letadla u Pentagonu?") věřím tomu, že si to udělala či objednala vláda USA, aby měla důvod napadnout suverénní země pod záminkou boje proti terorismu.

0 0
možnosti
D

duhastrecht

10. 9. 2008 13:14
Re: Ano, ano

Ale tomu, že dramatické záběry střílejících raketometů si natočilo Rusko, aby mělo důvod napadnout suverénní zemi a urafnout si kus jejího území pod záminkou ochrany trpícího obyvatelstva bys, soudruhu, samozřejmě nikdy neuvěřil;-D;-D;-D

0 0
možnosti
LK

menhet

10. 9. 2008 12:01
Můj den 11.9.2001

Nepamatuju si přímo, co se dělo ráno před tím nebo pak ještě déle odpoledne. Jen vím, že jsem jela pro maminku do práce, pak jsme nakoupily a přijely domů. Brácha mi přišel naproti a říkal, že na New York zaútočili teroristi pomocí dvou letadel. V první chvíli jsem si říkala, na co to kouká a proč je z toho tak mimo. Teprve pak mi došlo, že to není film, ale skutečnost a při pohledu na doutnající "dvojčata" mi ještě dnes přebíhá mráz po zádech.

0 0
možnosti
V

VAE2006

10. 9. 2008 11:50
11.9.

nu pro mě 11.9. je datum kdy amerika obětovala 2750 lidí jen proto, aby měla oddůvodnění pro své mocenské zájmy. A že o útoku na WTC vláda věděla je jasné. Kdyby ne, pak by musela vláda USA položit otázku : Co dělalo naše řízení letového provozu ? Proč se v USA nedodržují Ženevské  konvence z r 1946 a Chickákské konvence z roku 1961. Ale i za funkčnost státních institucí odpovídá vláda. Proč se vláda USA neptá kde je letadlo , jež mělo narazit do Pentagonu ? Proč nikde nikdo neukázal trosky letadla, které údajně havarovalo u Pitsburgu ? atd atd. USA nám o 11.9. akorád lžou

0 0
možnosti
LV

Lumir_B

10. 9. 2008 11:44
Čekal jsem nějaké sentimenální bláboly...

...ale docela to šlo... Žádné moralistické ambice...ale vystižení atmosféry;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/