Diskuse

Teploměr

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sir Humprey XXX

1. 11. 2011 19:00
je to fajne, už vám to dochází

:-P

0 0
možnosti

Walt

11. 10. 2011 21:47
teplomer

nove rtutove teplomery lze u nas stale koupit, cena 25 korun

0 0
možnosti

Ahenobarbus

11. 10. 2011 17:42
stejný problém

Minulý týden jsem řešil stejný problém. Trauma, že nejsem svému tříletému synovi přesně změřit teplotu je hrozné. Měl s jistotou přes 39, ale mám-li už dávat zábal nebo obklady či nikoli, to jsem nevěděl. Druhý den jsem o tom mluvil s lékarnicí. Ty digitální fungují jedině v konečníku nebo ústech. Vyzkoušel jsem v ústech - funguje. Koupil jsem bezdotykový infra-teploměr - funguje celkem spolehlivě, leč stojí devět stovek. A poslední rada. Staré rtuťové teploměry made in Czech Republic lze bez problému koupit v Chorvatsku!

1 0
možnosti

-joe--

11. 10. 2011 11:37
norma na odchlku teploty?

Technicky se digitální teploměr určitě dá udělat s akceptovatelnou přesností napr. +/- 0,1 °C. Akorát je bohužel patrně na trhu hromada zmetků... Druhá věc je samotné použití, tak aby byl přestup tepla při měření dostatečný, resp. rozdíl teploty mezi člověkem a čidlem minimální.

Přijde mi ten zdejší humbuk kolem rtuťových teploměrů jako zbytečná hysterie. Je rtuť jedovatá? Je. Dá se teplota rozumně změřit jinak? Určitě dá. Tak proč ty křeče.

0 0
možnosti

Pickup Anddropoff

11. 10. 2011 5:29
Neuveritelne, karma pres 45

Autorka pochvalila rtutovy teplomer a karma vyletela, jak kdyz se rtutaku pomuze nad horkym cajem... Soudruzi z EU se jenom opici po USA, kde je rtutovy teplomer zakazan jiz dlouho. Ovsem vlastnim ho a nedam.

ALe ze by ten clanek byl az tak uzasny, ale co, jsme admini, VIP a mame radi rtut...

0 0
možnosti

veš na pleši

10. 10. 2011 21:04
Teploměry.

Také manžel dovalil digitální a coby ajťák pěl ódy na moderní techniku a rtuťák a mne zavrhoval coby zpátečnické a nepokrokové. Netrvalo dlouho, i šel si choť měřit teplotu, neboť ho posedla rýmička. K jeho nepříjemnému překvapení byly vybité baterky, i trpěl neznaje své teploty až do rána. Ráno jsem koupila kapilárový. Odpoledne s ním manžel usnul a bylo po teploměru. Ráno jsem koupila další. Druhý den zazvonila pošťačka a manžel, který zapomněl, že si měří teplotu, teploměr upustil a bylo opět po něm... Pak šel manžel pro baterčičky a já pro další teploměr, pro jistotu do jiné lékárny.

0 0
možnosti

Bereniké

10. 10. 2011 20:34
Mám jeden digitální

Doma máme náhodou jeden digitální, kterému už je skoro 15 let, a ten podle občasných kontrolních měření měří opravdu stejně jako ten starý rtuťový, který tu taky ještě jeden ukrývám. Ale pak jsem koupila ještě jeden, modernější, a ten je naprosto tragický, podle něj bychom byli všichni  neustále podchlazeni a při 38 stupních bychom už asi umírali.

0 0
možnosti

Pavel Kolar

10. 10. 2011 14:22
Mám vám poslat link

na nertuťový nedigitální teploměr stejné kvality a vlastností jako rtuťový, nebo si to sama vygúglujete? Nic to ale neměni na faktu, že je to další z mnoha EU stupidit.

0 0
možnosti

jo.hanna

10. 10. 2011 7:49
Souhlasím

místo rtuťových teploměrú nabízí trh galiové, na které je blbě vidět a nejdou sklepat. Pak přehršel digitálních od 70 do 2000 kč, a rozdíl mezi nimi je ve stupních (nikoli v desetinách, ale v celých stupních). Jsem předzásobená rtuťovými, které byly spolehlové a za dvacku, a pokud vím, ještě před pár dny se daly sehnat na Aukru. A nebo požádejte o dovoz nějakého Ukrajince

0 0
možnosti

vladimir.t.gottwald

9. 10. 2011 19:59
Rtuťový mám, a nepůjčím.

Tak aspoň jako satisfakci přikarmím. ;o)

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/