Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

pancho10

17. 9. 2008 7:48
Jak to zažil já.

V ČR ,JEDU A NAJEDNOU MÁTÍ MI VZTOUPÍ DO CESTY.ZASTAVÍM A ŘÍKÁM ŠLEHLO TI V PALICI?A ONA ZAPNI SI TELEVIZI A NENÍ TO SCI-FI.A PAK JSEM JENOM ZÍRÁL A OBVOLÁVAL ZNÁMÉ AŤ UDĚLAJÍ TO SAMÉ.SAMO ŽE KARMA.V

0 0
možnosti
V

veskawesi

16. 9. 2008 18:22
:(

diky, pripomelo mi to vlastni zazitky z 11. zari, kdy jsme se divali na save private ryane!!! jeste k tomu. pak pribehli americani a zapli nam zpravy...nemohli jsme tomu uverit, ten den dopoledne jsme se chystali na twins. vsichni byli jako opareni, nefungovali telefony mobily nic.

no kazdopadne jsme meli presne ty same pocity co jste popisovala. respekt

0 0
možnosti
DD

D777

16. 9. 2008 11:10
:)

Hezký článek bez zbytečného moralizování, stokrát omletých klišé a rádobyfilosofických zamyšlení, kterým se většinou tyto blogy na idnes jenom hemží. Díky!!!

0 0
možnosti
M

Miloš

16. 9. 2008 5:11
Dozvěděli jsme se...

Dozvěděli jsme  , jaké to je , octnout se v nějakém neštestí. A kaké jsou asi pocity lidí ve všech těch zuřících "malých"bojích . A jaké by to asi bylo, kdyby neštěstí zuřilo okolo nás.

0 0
možnosti
Z

zlatozub

15. 9. 2008 23:16
amerika

Ona byla v Americe a ono to to zrovna stalo, když byla v tý americe. A vy ji za tu slátaninu dáte karmu 42.

Co jste se dověděli. Prd.

0 0
možnosti
RK

richu_ch

15. 9. 2008 22:34
tak si tady procitam tuhle "diskusi" ...

a ikdyz nemam moc rad Americany, tak maji proti Cechum jednu obrovskou vyhodu, a tou je jejich nedky az posetila jednoduchost ...

0 0
možnosti
V

vlksamotar15

16. 9. 2008 5:17
Re: tak si tady procitam tuhle "diskusi" ...

Ale ty nas slozitej Einsteine!!! ;-D;-D;-D Nauc se radsi psat...

0 0
možnosti
RK

richu_ch

15. 9. 2008 22:22
jo

velice dobre napsano - takova mala "dokumentarni" povidka, ktera mela uplne vsechno. Bravo.

0 0
možnosti
JN

kotelnik

15. 9. 2008 16:34
Jinak z pozice odborníka,

kvalitně zvládnutá demolice nepoptřebných budov, a dobře zvládnutá post PR...R^

0 0
možnosti
JN

kotelnik

15. 9. 2008 16:32
To znám jeden z té doby :

Tak jsem člověče rozjel suprový obchod v USA, měli jsme kaceláře ve WTC... ale něco mi do toho vlítlo...;-D;-D;-D

0 0
možnosti
RK

richu_ch

15. 9. 2008 22:24
Re: To znám jeden z té doby :

jo - jako ten "novy" rekalmni slogan AA: "With us you will fly directly in your office"

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/